فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نی نی

1390/6/2 17:27
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل سلام نفس دل سلام گل دل خود خود خود من 

خوبی ناز دار مادر ؟ منم خوبا الحمدلله ، دیشب هم اخرین شب قدر بود که انشاالله خدا از هممون قبول کنه ، امسال شب های قدر خیلی پر خاطره بود یعنی همه با هم میرفتیم (دخترای خاله زینب و خاله راضیه اینا و زندایی فرشته اینا ) واسه همین هم کلی خوش می گذشت الحمدلله چشمک

راستی من واسه تو خیلی دعا کردما گلکم ، دعا کردم که خدا هر موقع صلاح می دونه تو رو از بهشت بیار پیشم فرشته ی ناز من  فرشته 

 الان مامان جون فاطمه زنگید و گفت که افطار بریم اونجا اخه خاله فاطمه و عمو مهدی و ریحانه کوچولو دارن از قم میارن تهران و افطار پیش مامان جون اینا هستن، اما بابا این شبا کلی کار داره و نمیدونم برسه و بیاد من و ببره یا نه! امیدوارم که بیاد قلب

اگه تو بودی الان یه آژانس می گرفتیم و بدو بدو میرفتیم ، خدایا کمکم کن درس بخونم یعنی حسش و بهم بده که برم سراغش ای خدا..... نگران

                                    اردک

(اینم یه نماد از مامانیه شماست که نه حال داره درس بخونه و نه نمیشه که نخوند وای خدا .... ) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان شازده کوچولو
2 شهریور 90 19:06
عزیییییییییزم
از دیدن عکسه کلی خنده ام گرفت
پاشو خانمی همت کن


نمی خوااااااااااااااااااااام
مامان شازده کوچولو
3 شهریور 90 0:18
مامان آریان جون
3 شهریور 90 0:40
آش کشک خاله است این درس خوندن.در هر صورت پاته.پس پاشو بخون خاونم


واقعا
مامان رادین
3 شهریور 90 1:08
انگار این روزا درس داشتن و حوصله ی خوندن نداشتن همه گیر شده.خدا به هممون توفیق دوباره عطا کنه!


خدایا هممون و کمک کن
شیپلپلون
3 شهریور 90 17:19
الان که تابستونه مامان نفس طلایی ولی خوب ....درس خوندن تو تابستونم مزه میده.منم باید بخونم وبنویسم ولی تنبلی میکنم


درد منم دقیقا همینه مثلا برا ارشد می خوام بخونم که عمرا قبول شم !
مهنوش
3 شهریور 90 17:32
سلام مامان نفس طلایی جونم...
الهی که حالت خوب باشه...
شب قدر یهو امدی تو ذهنم منم که اسمتو بلد نبودم.به خدا گفتم مامان نفس طلایی هرچی میخواد بهش بده...حاجت رواش کن..همینجوری با خدا صحبت کردم صاف ساده....فکر کنم خدا صدامو شنیده باشه...
تو هم اگر دل لرزید اشکت جاری شد منو دعا کن...بوس بوس


سلام عزیز دلم وای ممنونم خیلی لطف کردی حتما اگه قابل باشم حتما دعاگو هستم
مامان آبتین
3 شهریور 90 19:18
چه عکس با حالی پاشو مادر خانومی درستو بخون تا نفس زودتر بیاد


ای گفتی ی ی ی ی ی ی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد