فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

شب قدر

1390/6/1 19:51
نویسنده : مامانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من امشب خیلی شب مهمیه ، نمی دونم چرا امشب این همه دلم گرفته 

امشب می خوام بگم که حاج آقا مجتبی تهرانی تو مراسم شب های احیاء چی میگفتن ،

ایشون میگفتن : خدای ما اینقدر مهربونه که وقتی یه گناهی انجام میدیم حتی اگه تو دلمون پشیمون بشیم خدا ما رو می بخشه و میگه ای بنده ی خوب من برگرد پیشم.... یعنی خدا اینقدر مهربونه... 

حالا از اداب دعا اینه که ما اول صلوات بفرستیم بعد استغفار کنیم بعد حاجتمون رو بخوایم و بعد دوباره صلوات بفرستیم (چون صلوات دعای مستجابه و خدا به رحمتش دعای مابین دعای مستجاب رو هم اجابت می کنه )

خوبه که تو شب نوزدهم از خدا بخوایم که خدایا گناهای پارسال ما رو ببخش و ترمیم کن گذشتمون رو و بعد از تموم وجودمون بخوایم که اینده مون رو خوب ترسیم کنن (یعنی رسیدن تموم خیر ها به ما و دور شدن تمام شر ها ازمون )

تو شب بیست و یکم خواسته هامون به پیشگاه امام زمانمون میرسه و شب بیست و سوم تموم تقدیر سال ایندمون به دست امام زمانمون امضاء میشه .... 

جالب این جاست که ایشون خدا رو به ستارالعیوب بودن ، غفارالذنوب بودن و ارحم الراحمین بودنشون صدا می کنن... 

(البته همه ی اینها مضمون حرف های حاج اقاست و ایشون فوق العاده صحبت می کنن )

خدایا امشب شب عجیبیه شبی که برتر از هزار ماهه .. خدا تقدیرمون رو زیبا بنویس ، خدایا هرچی خیر و صلاح میدونی برامون پیش بیار... خدایا ... یا ارحم اراحمین ...

(خیلی دلم گرفته ، خیلی التماس دعا خیلی )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهنوش
1 شهریور 90 20:04
سلام مامان نفس طلایی....
امشب منم دعا کن..
الهی امشب همه ی آدمها از همه ی گناهایی که کردن آمرزیده بشن...راستی از دعای قشنگت ممنونم...


سلام محتاج دعای پاکتم
مامان رادین
1 شهریور 90 21:10
ان شاا.. که هممون عاقبت بخیر بشیم.ما که اینجا امسال سعادت نداشتیم که توی مراسم شب های قدر شرکت کنیم اما حسابی محتاجیم به دعای شما.


مهم دل پاکتونه حتما دعاگو هستم
مامان النا
1 شهریور 90 21:29
سلام عزیزم "ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ"(غافر آیه 60)
بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

التماس دعا گلم


سلام محتاج دعای پاکت هستم
مامان آبتین
2 شهریور 90 2:31
امیدوارم خداوند بهترین تقدیرهارو برا همه مون رقم بزنه مخصوصا برای شما و نفس


ممنونم عزیزم
nafasemaman
2 شهریور 90 3:07
ایشالاه حاجت روا شی عزیزم


سلامت باشی ممنونم
مامان آناهل
2 شهریور 90 7:25
قبول باشه . برا ما هم دعا کنید


سلامت باشین حتما
مامان فاطمه‌شهرزاد
2 شهریور 90 9:34
سلام مامان مهربون ممنون به ما سر زديد ماهم التماس دعا


سلام خوشحال شدم محتاج دعا
سمانه عمه مهديار
2 شهریور 90 14:08
سلام عزيزم من ديشب ياد مادرت افتادم ولي اسمشون رو نميدونستم به عنوان مادربزرك نفس طلايي براشون دعا كردم . اميدوارم خيلي زود شفا بيدا كنن


سلام عمه جون یه دنیا ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد