فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نظرات (9)

مهنوش
4 شهریور 90 0:30
آخ گفتی من با بابای نی نی دعوا کردم.... ولی الان دلتنگشم


زدی اشتی بشین
مامان رادین
4 شهریور 90 1:24
کاملا موافقم!
مامان پریسا
4 شهریور 90 12:05
واقعا اینو خب اومدی.
ولی وقتی میگن دوری و دوستی چی؟؟


سلام فکر کنم اون برا (مادر شوشو بهتر باشه ، البته شوخی می کنما)
مامان النا
4 شهریور 90 13:07
سلام ایشاالله دلتنگیت زود تموم میشه ودیدارها تازه میشه
ناهید
4 شهریور 90 13:36
سلام
من شمارو لینک کردم لطفا مرا لنک کنید با نام نی نی.


سلام ممنونم
مامان آبتین
4 شهریور 90 13:40
انشاءا.. بابای نفس زود زود برمیگرده عزیزم


ممنونم الان امده خدا رو شکر
بابای مهرسا
4 شهریور 90 15:41
سلام.ممنون که به من سر میزنید.راستی اگه دوست داشتید بگید تا عکس نی نی های خوشکلو واستون میل کنم


سلام ممنون میشم
مامان رادين
4 شهریور 90 22:41
سلام
ممنون به من سر زديد
ني ني شما چند وقتشه؟
به اميد خدا صحيح وسالم به موقعش مياد بغلتون.


سلام ما نی نی نداریم اخه مشغول درسم شاید 3 سال دیگه بیاد یعنی هر وقت خدا بخواد
مامان ماهان
4 شهریور 90 23:32
گل گفتی آی گل گفتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد