فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

سلام جوجو

1390/5/29 15:12
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخمل یا گل پسمل نازم خوبی ستاره ی من ؟ طاعتات قبول خوشگلم، تو بهشت منم رو هم دعا کردی ؟ دیشب شب احیاء بود یعنی شبی که تا صبح به درگاه خدا راز و نیاز کردیم که انشاالله قبول باشه 

من با خاله اینا رفتم حاج اقا مجتبی تهرانی تو مسجد جامع بازار تهران که خیلی عااااالی بود و بابایی هم رفت مجلس حاج علی قربانی (حاج قربون ) که البته اون جا هم خیلی عالیه ، اما چون من ارادت ویژه ای به حاج اقا مجتبی تهرانی دارم (حتی عقد ازدواجون رو هم ایشون خوندن ) رفتم اونجا.

خلاصه بعد هم بابایی امد دنبالم و سحری رفتیم خونه ی مامان جون اینا و سحری خوردیم و بعد امدیم خونه ی خودمون.

دیگه چه خبر عزیز دل من ؟ منم خوبم خدا رو شکر ... واااای راستی دیشب تو ماه عسل یه پسری رو اورده بود که به 51 روش قران کریم رو حفظ بود، واقعا به نظر من معجزه بود ، این قدر دلم می خواد تو هم این جوری بشی قلب البته خیلی سعی می کنم برای اینکه تو موفق باشی گل دلم ماچ

                              جوجو     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آبتین
29 مرداد 90 15:43
قبول باشه عزیزم ایشاا.. که نفس طلایی حافظ قرآن بشه و دل مادرشو شاد کنه


ممنونم
مامان ماهان
29 مرداد 90 17:59
طاعات و عباداتتون قبول


ممنونم
مامان نی نی گولو
29 مرداد 90 20:44
سلام عزیزم
قبول باشه التماس دعا انشاالله که نی نی شما حافظ قران بشه انشاالله


سلام ممنونم
بابای زهرا کوچولو
30 مرداد 90 0:23
سلام . التماس دعا . ممنون که به ما سر زدید


سلام محتاج دعای پاکتون
مامان شازده کوچولو
30 مرداد 90 0:27
سلام عزیزم
خوش به سعادتتون
من و پسرم توی خونه برای خودمون دوتایی مراسم داشتیم.
ان شاالله عبادتتون قبول باشه ، ما رو از دعاتون بی نصیب نگذارید.


سلام مهم دله پاکه که مطمئنا برا شما پاک تره قبول باشه


مامان آرمان
30 مرداد 90 0:52
سلام.نماز و روزه و عباداتتون قبول.
در این شبهای قدر حتما ما را هم دعا کنید.
التماس دعا


سلام اگه قابل باشم حتما
مامان نازدونه ها
30 مرداد 90 8:18
سلام عزیزم بذار انشالا این فرشته کوچولوت زمینی بشه اونوقت میبینی که با بیخوابیهاش چجور خوابیدن رو فراموش میکنی خیلی مراقب خودتو مسافر کوچولوت باش


سلام عزیزم ممنونم حتما حق با شماست ، من هنوز مسافر کوچولو ندارما..... فقط مسافر کوچولو ها رو دوست دارم
مامان فاطمه‌شهرزاد
1 شهریور 90 8:46
سلام عزيزم:
در اين شب قدر آرزو مي‌كنم:
خدايا زيباترين سرنوشت را برايش مقدر كن و او را در تمامي لحظات درياب، مبادا خسته و بيمار، افتاده و يا غمگين شود. دلش را سرشار از نعمات و بركات ماه مبارك رمضان گردان و آنچه را كه به بهترين بندگانت عطا مي‌كني به او نيز عطا كن

سلام عزیزم یه دنیا ممنون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد