فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

شهادت مولا علی (ع)

1390/5/28 21:42
نویسنده : مامانی
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امشب شب ضربت خوردن امام متقیان ، علی (علیه السلام ) است ، امام خوب و مهربون ماست عزیزم . تا پارسال که مسجد کوفه رو ندیده بودم هیچ وقت با عمق جونم غربت مولامون رو درک نکرده بودم، عجیب جایی بود مسجد کوفه و حرم امیر المومنین (ع)....  البته یه جای دیگه هم که دلم برای غربتشون ترکید تو مسجد النبی بود ... جانم به فداتون اقا و مولا و پیشوای من ،همسرم ،پدر و مادرم و جون ناقابل خودم به فدای شما ....

                              امام علی (ع)

            (این دست های ساده و خالی دخیلتان      ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان النا
28 مرداد 90 22:38
سلام عزیزم ماهم التماس دعا داریم
مامان آبتین
29 مرداد 90 0:44
مامان نفس جون التماس دعا
سيدمهدي
29 مرداد 90 2:27
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان سيد کوچولو
29 مرداد 90 10:15
سلام. چه وبلاگ قشنگي دارين؟ يه کم غمناک هم هست. نفس طلا که ميخواد تو اين دنيا نفس بکشه؟؟؟!!!


سلام ممنونم فکر نکنم حالا حالا ها بیاد
مامان آبتین
29 مرداد 90 10:53
امشب تما آیینه ها را صدا کنید هنگام اجابتست رو به سوی خدا کنید ای دوستان آبرودار درنزد حق امشب مرا به رسم رفاقت دعا کنید التماس دعا
مامان شادن
29 مرداد 90 14:18
سلام عزیزم مرسی که سر زدی این وب جدید دخترمه با همون مطالب http://shadenjoon.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد