فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

شب گل گلی

1390/5/30 1:11
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

گل گلی سلام      ناز پری سلام      مخملی سلام           عسلی سلام 

خوبی مادری من ؟ منم خوبم الحمدلله واااای دوباره شب شد و بی خوابی زد به سرم ...

این قدر تابستونا بده از این جهت .... بقیه ایام سال که سر گرم دانشگاه و بیرونم ساعت خوابم تنظیمه ولی الان کلافه می شم افسوس دیگه چه طوری ناز بلای من ؟ اگه بودی میدونی الان من چی کار می کردم ؟

اگه گفتی ؟ برای رفع سر رفتن حوصله ی خودم میومدم و هی هی بوست می کردم تا از خواب ناز پاشی و بیای پیشم و با هم این قدر بازی کنیم تا بابایی هم از خواب پاشه ! فکر خوبیه مگه نه؟نیشخند

از الان حزبمون دو به یکه ها.... طفلکی باباییییییییییی چشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان شازده کوچولو
30 مرداد 90 1:30

کاملا برعکس خواهد شد.
مثل بنده :
ساعت 1:25 خوابم میاد ولی حاظر نیستم برم بگیرم بخوابم ، گل پسرم روبروم توی خواب نازه و من دارم از لحظاتی که بالاخره پسرم آروم شده و من وقت آزاد دارم استفاده میکنم ، عمرا اگه حاظر بشی بعد از کلی سر و صدا و شیطنت یک وروجک برای رفع تنهایی خودت اون رو از خواب شیرینش بلند کنی
ان شاالله مامان بشی و تمام این سختیهای شیرین رو تجربه کنی.
شب به خیر

اره احتمال 100 درصد حق با شماست ممنون
خاله نی نی ناز
30 مرداد 90 2:54
salam azizam be webloge man khosh oomadi linket mikonam



salam mamnunam
مامان قندعسل
30 مرداد 90 4:50
سلام اره بابا برنامه ی خواب همه عوض شده این روزا...شبا بیدار روزا خواب


سلام اخ جون پس خودم تنها نیستم.....
نانی
30 مرداد 90 4:52
ممنون از حضورتون . موفق باشید


سلام خوشحال شدم
مامان آریا
30 مرداد 90 10:13
تازه هر چی بیشتر بیدار بمونه فکر کنم بیشتر جیش کنه .هی مجبور میشی پوشک عوض کنی ههههههه


واای واااای وااای خیلی ازین کار بدم میاد ، خوب معین و بیدار می کنم (ههههههه)
مامی کیانا
30 مرداد 90 12:17
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
الهام مامان رامیلا
30 مرداد 90 13:30
سلام عزیزم کار جالبی کردی که براش از الان می نویسی انشالله هر وقت وقتش شد خدا یه نی نی سالم بهت بده دوست داشتی پیش ما هم بیا خوشحال می شم باافتخار شمالینک شدید برای دوستی های بیشتر خوشحال شدم از آشنایت .


سلام دوست خوبم ممنونم
مامان آبتین
31 مرداد 90 13:54
خوش به حال نفس مامان پر انرژی داره اما برا جلوگیری از سررفتن حوصله ت عزیزم نفس رو بیدار نکن بد خواب میشه


سلام اخه نفس طلایی حالا حالا ها قرار نیست بیاد واسه همونه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد