فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

از خواب پا شیم

1390/5/28 16:36
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادری من دارم از خجالت می میرم ، دارم از غصه می میرم ، آسمون چشمام ابری شده ودلم داره ...

اخ خدا من که هنوز تو رو ندارم ، من که معلوم نیست تو کی قراره بیای پیشم ، من که هنوز حتی بهت جدی فکر نمی کنم و..... همین من داره دلم برات ضعف میره بس که دوستت دارم و هر جا که اسم بودنت میاد من دارم قربون صدقت میرم ...

اما دارم از خجالت میمیرم...

وقتی همه ی مامان ها رو میبینم که این همه بچه هاشون و دوست دارن و حاضرن خودشون هیچی نداشته باشن اما بچه هاشون هیچ غمی تو دلشون نباشه و همیشه تو ناز و نعمت باشن ....

دارم از خجالت میمیرم....

وقتی اسباب بازی های گرون و لباس های ناز و.... میبینم و ..... خدا ....

باز هم دلم پر از غصه میشه ....

می دونی چرا گل دلم چون یه منطقه توی این دنیای بزرگ الان تو وضعیت خیلی وحشتناکیه ، یعنی نینی ها حتی هیچ چیز ندارن که بخورن چه برسه به جا و مکان و خونه و اسباب بازی و.....

وای عزیزم اگه بدونی چقدر غمناکه که مادراشون گریه می کنن و پرپر شدن گل های زندگی شون و جلوی چشماشون میبینن ، تازه اونم ادم های مسلمونی که مثل ماها الان روزه می گیرن ....

اون روز می گفت تو سومالی وقتی یه خانواده ی 7 نفره برا پیدا کردن غذا رفتن فقط سه چهار نفرشون برگشتن ، یعنی طفلک ها توی راه ....

وای خدا گفتنش هم برام سخته چه برسه به فکر کردنش ، تصور کردنش و (خدا اون روز و نیاره) بودن تو موقعیتش .....

عزیزکم این پست غم بار و برات نوشتم که بدونی این روزها متعلق به پدر ما شیعه ها و مسلمونا امام علی (ع) است که ایشون امام عزیز و مهربون ما هستن که من عاشقانه دوستشون دارم و همه ی ما مسلمونا ایشون و خیلی دوست داریم ، دلم می خواد امسال شهادتشون و ایام شبای قدرم با بقیه سالها یه فرقی داشته باشه ، دلم می خواد امسال با الگو قرار دادن امام مون که تو شب های تار به نیازمندا کمک می کردن و دست نوازش رو سر یتیم می کشیدن ، امسال منم به ادم های کشور سومالی تو این کره ی خاکی ،( که تو ادم بودم و مسلمون بودن هیچ تفاوتی با ما ندارن که شاید از نظر ایمان هم از ما قوی تر باشن )کمک کنم ..... 

کمک کنم تا بتونم اون دنیا سرم رو از خجالت پایین نگیرم که ای بنده ی من چرا وقتی فریاد کمک خواهی یه مسلمون رو شنیدی به جای اینکه کمک کنی ، دستات و گذاشتی روی گوشت تا اصلا صداشون و نشنوی و یا اینکه کانال تلویزیون و عوض کردی تا یه وقت روح لطیفت با دیدن این تصویر ها کدر نشه .....

و غافل بودی از این همه غم و نیاز .....

خدایا کمکمون کن امشب به حرمت شبهای قدر و امام عزیزمون ما هم از خواب بیدار شیم و چشمامون رو به روی واقعیت های دردناک دنیای خاکی مون باز کنیم و بعد تا حدی که می تونیم ، واقعا می تونم به این بنده های خدا کمک کنیم ...

خدایا کمکمون کن که پول هامون امشب برامون عزیز نشه ...

کمکمون کن تا تموم برنامه ها وعقب افتادگی های مالی مون امشب تا می خوایم یه پولی رو براشون کمک کنیم ،یادمون نیفته 

کمکمون کن تا باور کنیم تو روزی رسون ما هستی و روزی اون ادم های مظلوم و گرسنه رو تو مال ما گذاشتی تا بهمون لطف کنی و ما رو واسطه ی روزی رسونی به خلق خودت قرار بدی ...

خدایا کمکمون کن که از خواب بیدار شیم چون این دفعه بهای خوابیدنمون خیلی سنگینه 

بهاش جون چند ادم می تونه باشه که فقط با کمک مالی ما که به هیچ جای زندگی مون بر نمی خوره (که ای کاش بر هم برخوره ، چون بهای بر خوردن کمتر از بهای مردنه...)  میتونه یه ذره اش حل بشه 

خدایا امشب و این روزا از خواب بیدارمون کن .... ممنونتیم خدا .

یادته بهت گفتم همیشه عاشق باش ، امروز اولین روز عاشق شدنته .... همیشه عاشق باش عزیز دلم 

سومالی

(تازه این بهترین عکسی بود که پیدا کردم بهترین عکس.............)

(اللهم عجل لولیک الفرج ...... الهی آمین )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نی نی گولو
28 مرداد 90 16:52
سلام عزیزم
همه چیز در نوشته ها ت روشنه و جای حرفی باقی نمی مونه انشاالله همه ما بتونیم تا اونجایی که از دستمون بر میاد به همه کمک کنیم


سلام التماس دعا
قلبهای کوچکم
28 مرداد 90 17:09
خیلی قابل تامل بود . بااین مطلبت ، شایدو یا حتما، دل خیلی ها رو با خودت همراه کردی .
مامان پریسا
28 مرداد 90 18:34
سلام خانمی. میگم بااین همه تلاشی که داری باز هم میگی جدی بهش فکر نمی کنی. ایشاا... دیگه نزدیکه. پیشمون بیا.


سلام نه بابا فکر کنم سه سال دیگه عکسش و بذارم البته هر چی خدا بخواد
سمانه عمه مهدیار
28 مرداد 90 18:35
خیلی ناراحت کنندست . تو این شبهای عزیز همه براشون دعا کنیم
مامان آرمان
28 مرداد 90 18:59
سلام.خیلی ممنون از مطلب خیلی مهم و نوشته های پر معنات که اون را به سادگی ولی عمیق بیان کردی.
ممنون از نکته بینیتون که اون را به ما یاداوری کردی.



سلام ممنونم التماس دعا
مامان شازده کوچولو
28 مرداد 90 19:04
نوشته هات خیلی تکاندهنده ست ، خدا خودش کمکمون کنه که از خواب غفلت بیدار بشیم.
التماس دعا


محتاج دعای پاکت
مامان ارشیا
28 مرداد 90 20:33
مامان رادین کوچولو
28 مرداد 90 21:23
سلام
مرسی به خاطر مطلب تاثیرگذاری که به زیبایی هرچه تمامتر نوشتی.


سلام خواهش می کنم
مامان آریا
28 مرداد 90 23:24
انشالله امشب که شب عزیزی هست همه به این دعای زیبات امین بگیم که فقط خودش حلال مشکلاته اللهم عجل لولیک الفرج
مامان ریحان جیگر
29 مرداد 90 13:29
ممنون از مطلبی که نوشتی یاد آوری به جا و به موقعی بود
مسافر كوچولو
30 مرداد 90 22:07
مامان نفس مطلب خيلي جالب و قابلتاملي نوشتي . كمتر ني ني وبلاگي رو سراغ دارم كه براي بچه هاي درمانده و گرسنه شاخ افريقا (سومالي)مطلب نوشته باشن.اين يه امتحانه البته براي ما...


اره واقعا یه امتحانه سخت ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد