فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

جواب سوال

1390/5/26 23:17
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدار من خوبی ؟ باز بابایی امد و از خستگی بی هوش شد و خوابید .... من موندم و تو تو بهشت .... راستی یادته چند روز پیش گفتم به یه سایتی سوال دادم امروز دیدم جواب داده و خیلی هم جواب خوب و مفصلی بود گفتم این جا بنویسم تا شاید اگه بقیه مامانا سوال داشتن برن و سر بزنن تو همه ی زمینه ها پاسخ گو داره از دینی ، مشاوره و.... اگه تو گوگل بزنین پرسش و پاسخ دینی اولین و دومین سایتی که میاره همون هاست خصوصا اولین سایت با عنوان (سامانه پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی ) به من که کمک کرد امیدوارم برا شما هم مفید باشه ، کوچولوی من دیگه کم کم برو تو بهشت و چشمای نازت و ببند و لالاکن ماچ

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان شازده کوچولو
26 مرداد 90 23:24
سلام عزیزم
ممنون که بهمون معرفی کردی


قربووووووووونت
مامان آریا
27 مرداد 90 0:24
سلام . دوست خوبم با اجازه شما رو لینک کردم .
همیشه بهتون سر میزنم و براتون دعا میکنم .


سلام ممنونم
مامان آرمان
27 مرداد 90 0:47
سلام.واقعا دستت درد نکنه چون من امروز یک سوال مهم تربیتی و روانشناسی مهم برام پیش اومده که خدا کنه بهم کمک کنه.
بازم ممنون


خواهش می کنم
مامان نائیریکا
27 مرداد 90 0:54
عزیزم من فوق روان شناسی بالینی کودک دانشگاه شهید بهشتی خوندم. بله کار می کنم . کلینیک دارم و دانشگاه پیام نور هم تدریس می کنم.


احسنت من هم عاشق روان شناسی کودک بهشتی ام
مامان نائیریکا
27 مرداد 90 2:27
من هم شما رو لینک می کنم. منم علامه خوندم سال ورودی 78 بودم. باید خیلی خوب بخونی. من بهت خانواده درمانی شهید بهشتی رو پیشنهاد می کنم. رتبه ام 5 بود. حالا نمی دونم چه رتبه هایی قبول میشند. موفق باشی


ممنونم به دوستی با شما افتخار می کنم
مامی امیرحسین
27 مرداد 90 8:43
مرسی مامانی جونم خیلی لطف کردی.ایشالا به زودی تو هم به جمع مامانای همیشه نگران که یه عالمه سوال دارن و نیاز به همچین منابعی بپیوندی


خواهش می کنم
مامان کیانا
27 مرداد 90 14:03
اخی این نفس طلایی کی میادتو جمع ما از حالا دلمون واسش تاپ تاپ میکنه


ممنونم خاله جون
رادین کوچولو
27 مرداد 90 21:10
مرسی مفید بود
مامان آبتین
28 مرداد 90 9:18
سلام از معرفی سایت ممنون خیلی به دردم خورد آخه چند تا سوال داشتم


سلام خواهش می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد