فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

خوشحال و شاد و خندانم

1390/5/26 18:49
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحال و شاد و خندانم                    قدر دنیا را میدانم

دست بزنم من                                 پابکوبم من 

                             شادابم

بیایید باهم بخوانیم                            ترانه ی جوانی را 

دست بزنم من                                پابکوبم من 

                          شادابم 

(باسلام خدمت کودک خودم ، ماشاالله به حافظه ی مامانت که دیگه داره سالهای کودکیش رو فراموش می کنه ، این شعر محبوب دوران دبستان من بود اما الان فقط همین و ازش یادمه ، البته اگه بیای اون قدر شاد برات می خونمش که کلی لذت ببری نفس طلایی من ، راستی من و خاله هدی تو از دوران دبستان تا حالا باهم دوستیم ها ، بابا معین و عمو صادق هم با هم دوست شدن ، تازه نی نی اونا الان کنارشونه اسمش هم زهرا جون منه که اینجا هم اسم وبلاگش ناز بلا است که تو لینک های خودم هست )

الهی همیشه شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد باشی کوچولوی من تو بهشت قلبماچ

خوشحال خوشحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آناهل
26 مرداد 90 19:16
نفس طلایی ایشالا تو هم مثل مامانی خوشحال و شاد و خندان باشی قدر دنیا رو بدونی
ریحان جیگر
26 مرداد 90 19:23
مامان نی نی گولو
26 مرداد 90 20:13
سلام عزیزم انشاالله نی نی شما هم به زودی از پیش خدا میاد پیشتون
سمانه عمه مهدیار
26 مرداد 90 20:49
منم ین شعرو خیلی دوست داشتم
مامان آرین
26 مرداد 90 22:39
آفرین همین قدرش هم که یادته عالیه حالا من کاملش رو توی وبلاگ آرین میذارم اگه خواستی ببین در ضمن یه سری سی دی هایی هست که همه این شعرها توشه اونا رو هم برات مینویسم عزیزم


ممنونم
بابای مهرسا
27 مرداد 90 0:09
سلام.ممنون.زیبا بود.


سلام خواهش می کنم
مامان ایلیا
27 مرداد 90 12:30
عزیزم ممنون که به ما سر زدی.این شعر را ایلیا عجیب دوست داره.شعر قشنگیه.آفرین که هنوز یادتونه.ان شاالله به زودی زود کوچولو خودتون این شعر را واستون بخونه.روزایی پر از شادی پیش رو داشته باشید.


ممنونم
ماهنامه نینی وبلاگ
27 مرداد 90 14:28
ماهنامه نینی وبلاگ از اول شهریور شروع به کار میکند
مامان آبتین
28 مرداد 90 9:22
عالی بود مامان نفس من فقط دو خط اولش یادم بود حالا اگه اجازه بدی میزارمش تو وبلاگ آبتین جون با اجازه


خوشحال می شم عزیزم ممنونم
مامان آرین
28 مرداد 90 18:20
سلام مامانی شعر کامل رو توی یه پست تو وبلاگ آرین گذاشتم اگه دوست داشتی ببینی یه سر بزن
مهنوش
30 مرداد 90 17:52
از دعای قشنگت ممنونم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد