فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

خاطرات امروز

1390/5/27 23:10
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

به به سلام به دخمل ناز یا پسمل گلم حال شما ؟ بگو ببینم امروز تو بهشت چی کارا کردی ؟ ما هم خوبیم خدا رو شکر ، امروز کلی کار کردیم اول از همه که صبح با بابا رفتم کلاس زبان یعنی بابایی من و رسوند (ممنونم معین جونم قلب) خلاصه بعد از کلاس هم رفتم خونه ی مامان جون اینا و فقط یه ساعت دیدمشون اخه بعدش رفتم بالا و حسابی خوابیدم چون صبح زود پاشده بودم و تو هم می دونی که مامانت حسابی خوش خوابه مژه خلاصه ساعت 5 بابایی هی بهم میزنگید اما من همچنان خواب بودم و بعد به دایی زنگیده بود و دایی هم امد و صدام کرد و منم زود اماده شدم و بازم بابایی کلی منتظرم مونده بود  (بازم ممنونم معین جونم قلب) خلاصه باهم رفتیم پاساژ شانزه لیزه تا لباس ببینم برای عروسی دختر خاله ام یکی رو هم پسندیدم بعدش هم رفتیم از اق بانو زولبیا و بامیه خریدیم و از اونجا هم رفتیم قیطریه و اش گرفتیم و رفتیم پارک جمشیدیه افطارمون و باز کردیم بعد هم کلی گشتیم و شام رو هم از بانی ساندیز گرفتیم که غذاش خوب بود .

خلاصه بعدش هم امدیم خونه و من برا سحر لوبیا پلو درست کردم و الان منتظرم که دم بکشه 

چه روز پر کاری بود خدا رو شکر خوش گذشت امیدوارم یه روز هم با وجود تو لذت این روز های قشنگمون ، بیشتر و بیشتر باشه نفس طلایی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرمان
27 مرداد 90 23:49
سلام.امیدوارم همیشه دلهاتون عاشق و لبهاتون پر خنده و زندگیتون شاد و بدنتون سلامت باشه.


سلام ممنونمممممممممممممممممم
مامان نی نی گولو
28 مرداد 90 5:08
سلام عزیزم
خسته نباشی نی نی خوش به حالت با این مامانی کدبانوزودتر بیا غذاهای خوشمزه مامانی انتطارتو می کشن


سلام عزیزم ممنونم
سمانه عمه مهدیار
28 مرداد 90 14:57
سلام دوست عزیزم
ایشالا ماه رمضون سال دیگه نی نی گلت کنارت باشه


سلام عزیزم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد