فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه سن داره

نفس طلایی

اتاق اسباب بازی ها

1390/5/13 23:11
نویسنده : مامانی
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اسباب بازی من 

خوبی ؟ امروز صبح بعد از کلاس رفتم خونه ی مامان جون اینا هورااااا لبخند بعدم که از روزه و بی حالیش داشتم غش می کردم افسوس خلاصه همه امده بودن واسه افطار و خدا رو شکر خیلی خوب بود و خوش گذشت البته که جای شما خالی بود اما تو همیشه تو قلب منی قلب

راستی بابایی برام یه خرس گنده خریده بود و شاید وقتی امدی از بهشت بدمش به تو مژه

ناراحت نشی ها خودم و بابا برات یه عالمه عروسک و خرس خوشگل می خریم قربون قدو بالات مامانی من دوستت دارم ماچ

اتاق اسباب بازی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان قندعسل
14 مرداد 90 15:01
قبووووول باشه
مامان النا
14 مرداد 90 15:11
سلام عزیزم نماز روزه هات قبول باشه بوووووووس برای نفس طلایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد