فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 30 روز سن داره

نفس طلایی

عاشق باش

1390/5/13 0:05
نویسنده : مامانی
322 بازدید
اشتراک گذاری

چشم ها را باید شست 

جور دیگر باید دید 

سلام عزیزکم همیشه میشه تموم اتفاقات دور و برمون و یه جور دیگه نگاه کنیم تا بتونیم ازش بهترین معنا رو بگیریم اون موقع است که می تونیم خیلی اروم تر و بهتر زندگی کنیم و از زندگی مون لذت ببریم 

مثلا به همین عکسی که برات میذارم نگاه کن 

تا حالا فکر می کردی کیوی ها هم عاشق میشن ؟ پس چه خوبه ما هم عاشق همه ی ادم های خوب باشم ، چون ادم اگه بقیه رو دوست داشته باشه می تونه این حدیث رو اجرا کنه :هر چه رو برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هرچه رو برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند.

امیدوارم همیشه عاشق باشی اول عاشق خدا بعدم عاشق بنده های خوب خدا عشق من قلب

کیوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پریسا
13 مرداد 90 1:08
به نام نگهدارنده دلهای عاشق. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به شما تبریک میگم. موقع دعای سحر ما را فراموش نکن.
علي سان
13 مرداد 90 11:37
سلام ممنونم كه بهم سر زدي
مامان نفس طلایی
13 مرداد 90 23:15
سلام خودم خیلی این مطلبو دوست دارم بنابراین ممنونم خودم که این همه نیومده بچه ام و دوست دارم
مامان پارسا جون
14 مرداد 90 12:49
جالب بود
مامان قندعسل
14 مرداد 90 15:02
چه عکسسسسسسی خیلی قشنگهایشالله که بتونیم اینگونه رفتار کنیم
قلبهای کوچکم
14 مرداد 90 18:17
خدایا ! تو تنها معشوقی که به عاشقان خود ، عشق می ورزی ! به ما الفبای عاشقی را بیاموز !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد