فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نفس طلایی

دل شکسته

1393/2/3 20:03
نویسنده : مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... تموم عمر 24 سال و 12 روزم ام رو سعی کردم دل کسی رو نشکنم ... نمی گم نشکستم ... شاید بارها این کار و کردم اما خدا شاهده از قصد نبوده ... و تموم تلاشم و کردم با معذرت خواهی و هزار تا کار دیگر جبران کنم ... 

اما 

نمی دونم چرا دلم اینقدر توسط ادم های پیرامونم شکسته میشه ... نمی دونم چرا دیواری کوتاه تر از دل من نیست تا همه بیان و یه لگد بهش بزنن ... نمی دونم .... 

اما 

تموم حرفا و حدیث ها و دل شکستن هام و که هیچ تقصیری توش نداشتم و بی جهت بهم نسبت داده شده و می سپارم به خدا 

با همین دل شکسته 

چون خدا تو دل شکسته جا داره ...

خدا ممنونم که هستی ...

و ممنونم که دنیای دیگه برای جبران همه دردها وجود دارد... 

خدا به فریاد دلم برس و التماست می کنم مثل همیشه صدام و بشنو .... 

می بوسمت تنها خالق و عشق و معبود من ...

 

بیش از پیش محتاج دعا هستیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان گیسو جون
3 اردیبهشت 93 21:28
TsHNOkqgRppI5ye-kSfNTISHARDJbT3UXrdMBnExivU.
4 اردیبهشت 93 0:10
برام دعا کن فردا روز مهمی هست خیلی مهم
لی لی
4 اردیبهشت 93 13:32
الهی من فدای اون دل نازکتر از برگ گلت بشم اینا کی ان که همش دل دوست منو میشکنن؟؟؟؟؟
فرشته
4 اردیبهشت 93 15:21
سلام چی شدههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟ الهیییییی، عزیــــــــــــــــــــــــزممممم انشاالله همه چیز درست میشه بسپار به خودش.. فدای دلت خواهری.
منیر
5 اردیبهشت 93 11:01
عزیییییییییییزم خیلی ناراحت شدم مدتهاست که یه چیزی داره اذیتت می کنه الهی که به آرامش برسی دوست گلم
منیر
7 اردیبهشت 93 16:23
خصوصی داری گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد