فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

نفس طلایی

التماس دعا ....

1393/1/26 13:31
نویسنده : مامانی
402 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب و مهربون من سلام ... همه ی .... می دونی .... توکل بر خودت .... کمکون کن به حق اولیاء و انبیاء ات و به حق حضرت زهرا (س)

امیران دلم(ع) سلام .... محتاج دعای پاکتون هستم ... خیلی زیاد .... 

اقا صاحب الزمان(عج) ... قطب عالم امکان .... ای مولا و آقای خوب و مهربونم بیش از همیشه ملتمس دعای پاکتون هستم و التماستون می کنم که دعامون کنید.... 

 

ای بندگان خوب خدا ... 

خیلی التماس دعا دارم ... سخت محتاج دعا هستیم .... خیلی التماس دعا .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سمیرا
28 فروردین 93 14:26
إن شاءالله هرچی خیره بشه... حاجت روا بشی...
مهتاب مامان یلدا
31 فروردین 93 3:16
روز ماخانم های زیبا، دوست داشتنی، حساس، عاقل، مدیر، مدبر، خلاق و فداکار مبارکمون باشه! فقط خودمون می دونیم چه جواهراتی هستیم! سلامتی همه خانما
فرشته
1 اردیبهشت 93 1:55
یا فاطمه اشفعی لنا عندالله.... روزت مبارک مهربان بانو...
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:47
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:47
امیدوارم مشکلتون زودتر حل بشه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
2 اردیبهشت 93 0:08
سلام عیدت مبارک رتبه م الحمدلله22شد. تو چی؟
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:13
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد