فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

روزای برفی

1392/11/16 15:53
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من وای که اگه بودی حتما کلی از این همه برف ذوق می کردی و با هم ادم برفی می ساختیم حالا انشالله از برف عکس میذارم اما الان امدم به شوشو جونم بگم 

خدا قوت مرد زندگی من که برای کارت دو شب و سه روزه که بی استراحت مشغولی

 خدا قوت از تلاش و جهاد در راه خدات 

خداقوت مرد من قلب ماچ

لحظه ها رو برای دیدنت میشمرم عشقمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

منیر
16 بهمن 92 16:41
ان شالله همیشه سلامت و پرتوان باشند
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
سمیرا
16 بهمن 92 17:22
إن شاءالله همیشه کنارهم عاقبت بخیرو خوشبخت باشید
مامانی
پاسخ
متشکرم
مامان گیسو جون
17 بهمن 92 0:09
سلام عزیزم ان شاا... سال بعد سه تایی می ریر برف بازی خدا حفظشون کنه
مامانی
پاسخ
سلام دوستم ممنونم
مامان گیسو جون
17 بهمن 92 0:14
دوستم من یه سطل یا لگن پر از شامپو و آب می کنم دونه دونه عروسک ها رو می اندازم تو سطل یه کم با دست می شورم و آب می کشم اگه قابل شستشو باشن راحت میشه شست می گذارم تو سبد آبشون می ره اگه هوا خوب باشه تو تراس می گذارم خشک بشن وگرنه تو اتاق می چینم این بار سومه که همشونو شستم و مشکلی نداشتم
مامانی
پاسخ
وا چه خوب... از کجا میشه فهمید قابل شستشو اند؟ یعنی مارک خاصی باید باشه ؟ برا من همشون پولیشی اند
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:43
نمی دونم معمولاً فروشنده ها می گن پولیشی باشه می شه شست دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد