فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

دلمان به کربلا رفت ...

1392/11/11 23:21
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

به لطف اقا و محبت یک دوست عزیز دلمان به کربلا رفت ... اقا جانم بی نهایت دلتنگ حرم مطهرتان هستیم ... می دانم که بدترین زائر کویتان بودم اما چه کنم که مولایی به خوبی و مهربانی و رافت شما دارم ... اقا جان التماستان می کنم که بار دیگر عنایت فرمایید و اجازه دهید که زائرتان باشم ... اقای خوب من ... 

کربلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

سمیرا
12 بهمن 92 0:53
وااااااااااااااااای دلم بدجور هوائی شد إن شاءالله بزودی روزیه شما و همه عاشقابشه التماس دعا...
زینب
13 بهمن 92 5:49
سلام خواهر جون خوبی؟منم بد نیستم نفسی میاد و میره خداروشکر...پست جدید گذاشتم...دکتر جون به دادم برس دارم از دست میرم افسردگی کل وجودم و گرفته دلم میخواد همه رو بزنم نمیدونم چراسرحالیم تو یکی دوساعت خلاصه میشه دوباره روز از نو و بی حوصلگی از نو...اللهم اشفع کل مریض...
مامان ریحان جیگر
13 بهمن 92 13:48
البته دسته جمعی...الهی آمین
زینب
13 بهمن 92 18:13
خواهرجون مرسی خیلی روحیه گرفتم....باشه حتما سعی میکنم یه کاری انجام بدم شاید برم شنا بهترین ورزشیه که توروحیه ام تاثیر میزاره بازم ممنون...کوماوو...ارسو...به زبون کره ای بود
سلام
13 بهمن 92 19:47
http://musiceiranian.ir/48069-mokhtabad-19.html لطفا بخوانید
مامان دونفرونصفی
13 بهمن 92 23:57
بنام خدا سلام برام دعا کن خیلی بهم ریختم
مامان دونفرونصفی
13 بهمن 92 23:58
دستت درد نکنه خیلی لطف کردی خانمی
منیر
15 بهمن 92 12:39
خصوصی دارید خواهر جان
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 16:40
سلام عزیزم امیدوارم قسمت همه دوستداران بشه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
16 بهمن 92 0:19
دل منم هوای کربلا رو کرده
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:17
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....
مامان مطهره
16 بهمن 92 16:11
سلام دوست جدیدم من تازه با وبلاگتون آشنا شدم. این پستتون خیلی هواییم کرد. دعا کن قسمت من هم بشه برم اینجا رو از نردیک ببینم. در ضمن من لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید. بی زحمت رمز هم میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد