فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

و هدیه امام رضا(ع) جان مهربانم ...

1392/7/21 21:47
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... اول از همه شهادت امام محمد باقر(ع) رو تسلیت می گم ...  از وقتی بزرگ شدم و خودم و شناختم این روزها حال عجیبی دارم یه حسرت عمیق از اینکه کاش من هم جزء حاجی ها می بودم و فردا روزی در صحرای عرفات ... خیلی دلم حج واجب می خواد ... انشالله خدای مهربون تو جونی قسمتمون کنن... حج عمره که اینقدر با صفاست دیگه حج تمتع چه خواهد بود؟ مخصوصا به نظرم زیبا ترین قسمتش اینه که مطمئنی الان مولای تمام هستی امام زمان (ع) ارواحنا فداه مطمئنا تو آن زمان در آن مکان یعنی صحرای عرفات هستن ... آقا جانم ملتمس دعای پاکتون هستم ...

اما چی بگم از زیارت امام رضا جان (ع) عزیزم که کم از حج نیست ... و آقای مهربون و عزیز و رئوفم از همان سال عقد از همون 5 سال پیش هر سال ما رو به نحوی برای عرفه طلبیدن و گویی این هدیه ای از سوی ایشون به من و همسری است ... هدیه ای که دنیا رو باهاش عوض نمی کنم ... همیشه روز عرفه و دعای گهربارش برام حال خاصی داشته مخصوصا این چند سال تو حرم آقا جانم حس عجیبی دارم ... از همون حس هایی که ادم بی نهایت به خدا نزدیک میشه ... حسی که بخوای امام رضا (ع) جان برامون دعا کنن و دعا رو به نماز جماعت حرم ختم کنی ... الحمدلله علی جمیع نعمائه ...

به امید و لطف و کرم خدای عزیز فردا عازم دیار عشق هستیم برای پابوس و در صورت لیاقت زیارت و دعا ... 

پ.ن: خدای عزیزم ممنونم برای همه ی خوبی هات... آقا جانم (ع) ممنونم که انشالله اسم ما رو هم جزء زائرا نوشتین ... همسری عزیزم ممنونم که امسال هم هدیه سالگرد ازدواجمون مشهد بود و هم هدیه سالگرد عقدمون ... یعنی بهترین هدیه ای که دنیا رو باهاش عوض نمی کنم ... ممنونم ...

پ.ن: از همه خیلی التماس دعا دارم ... امسال ما رو تو دعا خیلی یاد کنین .. محتاجم ... منم اگر قابل باشم دعاگو هستم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

فرشته
22 مهر 92 0:06
سلام خوش به حالت عزیزم خیلی مارو دعا کن ما هم معلوم نیست شاید فردا دقیقه90 رفتیم مشهد
سارا
22 مهر 92 13:31
خوشا به حالتون. پیشاپیش زیارت قبول. دعا برامون فراموش نشه
مامان دونفرونصفی
22 مهر 92 15:08
سلام خانمی مارو از عای خیر فراموش نکن راستی سایت رو برات فرستادم ندیدینش هنوز؟ دلم و هوایی کردی
لی لی
23 مهر 92 17:54
دیر رسیدم انگار میخواستم التماس دعا بگم ایشالا که خودت به یاد منم هستی دوستم ایشالا لحظه ای که نزدیک ترین فاصله رو با معبودمان داری با اون حال قشنگنت یادمان کنی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مهر 92 23:40
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک
طاهره سادات
24 مهر 92 22:46
واااااااااای خوش بسعادتتون ! 5 ساله که عرفه مشهد مشرف میشید ؟! چقدر خوب... چقدر امام رضا دوستتون دارن خوش بسعادتتون...حسابی التماس دعا
فرشته
24 مهر 92 23:18
سلام عیدت مبـــــــــــــــــــارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم
لحظه های من و تو
25 مهر 92 18:00
خوش به سعادتت .مبارکت باشه. مارو فراموش نکنیا
سمیرا
25 مهر 92 18:53
خدارو شکر إن شاءالله عرفه ی دیگه صحرای عرفات باشی التماس دعا
مامان آرمان
26 مهر 92 16:55
سلام چقدر عالی خوش به سعادتون با اینکه دیر اومدم ولی امیدوارم زیارت و دعای عرفه خوبی داشته باشید.
عاطفه
26 مهر 92 21:24
مهربونم سلام همون اول که این پست و گذاشتی اومدم خوندم ولی امیرپارسا دکمه کامپیوتر و زد و خاموش کرد و نتونستم . شرمنده بعدش چند بار اومدم و دیدم آپ نکردی و حواسم نبود نا نظرم و بگم. خیلی بابت هدیه خوشگلت که گرفتی خوشحالم. میدونم دیره ولی آرزو میکنم من رو هم دعا کرده باشی.ایشالله همیشه عاشق و بعد سلامت باشی. دوست دارم خیلی زیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد