فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

حاج اقا ...

1392/7/17 13:56
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حاج اقا مجتبی تهرانی ... سلام حاج اقا ... نمی دونم چرا اینقدر ناگهان دلتنگ مجالستون شدم ... 

چون اونجا ، فقط تو مجلس شب احیا شما خدا رو می دیدم ... خدا رو می شنیدم ... خدا رو با تک تک سلول هام حس می کردم ... وقتی می گفتین یا غفار الذبوب ... یا ستار العیوب ... 

هیچ کس نمی فهمه حس ام رو مگر اینکه یه شب احیا مسجد جامع بازار بوده باشه ... تا حالا نفس حقی مثل نفس شما رو درک نکرده بودم ... 

حاج اقا ... 

خدا ممنونم که پیوند من و همسری رو حاج اقا خوندن ... 

فردا 18 مهر روزی بود که اولین و اخرین بار از نزدیک دیدمتون 5 سال پیش ... و شما با کمال احترام و تواضع دم در ایستاده بودین و به هممون خوش آمد گفتین و بعد عقد ما رو خوندین .. وقتی همسری بهتون گفت برامون دعا کنین شما فرمودین برای چند نسلتون دعا کردم .... خدا شکرت... ممنونم که چنین نفس حقی واسطه ی وصل و محرمیت ما شد ... ممنونم خدا .... 

عقد

اللهم صل علی محمد و ال محمد ... فسمع ندایی اذا نادیتک و اقبل الی اذا ناجیتک ... 

هر شب ماه مبارک بعد از این        سخت دلتنگ صدایت می شویم 

شام احیا لحظه قران به سر             بی قرار ربنایت می شویم 

حاج اقا التماس دعا دارم ... خیلی ازتون التماس دعا دارم ... 

حاج اقا مجتبی

پ.ن: پنجمین سالگرد عقدمون مبارک همسر عزیزم .... خدایا شکر که معنای لتسکنو الیها رو بهم نشون دادی ... برای همه ی نعمت هایی که بهمون عطا کردی ممنونتم خدا ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

لحظه های من و تو
17 مهر 92 14:41
انشالله به مبارکی و میمنت برو برات خصوصی گذاشتم
منیر
17 مهر 92 15:37
مامان دونفرونصفی
17 مهر 92 15:58
سالگرد ازدواجتون مبارک گوهر نایابی بودن ایشون خدا قرین رحمتشون بکنه عزیز یه سوال داشتم تو خصوصی میزارم بی زحمت اگه فرصت کردی تو خصوصی جوابشو بگذار
لونا60
17 مهر 92 16:37
سلام عزیزم ملتمس دعا هستم بارداری خیلی دردسره هرروز و هر لحظه اش موید باشید
مامان ریحان جیگر
17 مهر 92 20:24
خیلی خیلی مبارک
تارا
18 مهر 92 1:23
امروز یه تیکه از یه مراسم که داشتند صحبت میکردن رو تی وی گذاشته بود یه لحظه رو اون شبکه مکث کردم و صحبتاشون رو گوش دادم انگار داشتن با من حرف میزدم شب قبل خیلی دلم گرفته بود و کلی گریه کرده بودم و کلی گلایه به خدا کردم! ولی حرفای حاج آقا انگار فقط و فقط برای من بود و مخاطبشون من بودم! دلم یه آرامش عجیبی گرفت!
مامان یاسین
18 مهر 92 7:55
سالگرد ما شدنتون مبارکایشالا همیشه به خوبی و خوشی زندگی کنید
فرشته
18 مهر 92 13:02
مبارک باشه مهربون، سالگرد هم نفس شدنتان خدا رحمت کنه حاج اقا مجتبی رو....
سمیرا
18 مهر 92 13:31
إن شاءالله خداوند ایشون رو باسیدالشهداء محشورکنه وهمیشه دعای ایشون بدرقه ی راحتون باشه سالگرد عقدتونم مبارکإن شاءالله همیشه کنار هم خوش و خرم و عاقبت بخیر باشید
سعیده
18 مهر 92 21:35
الهی که به دعای امام زمان جون خوشبخت و سعادتمند بشید خودتون و نسلتون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
19 مهر 92 11:07
سالگرد عقدتون مبارك خدا رحمتشون كنه ايشالله كه به بركت دعاشون خودتون و نسلتون تا قيامت همه عاقبت به خير باشن
زینب
20 مهر 92 0:53
عزیزم خیلی مبارک باشه انشاالله زیر سایه ی اقا امام زمان زندگی خوب و خوش و خرمی داشته باشی...ایام به کامت
مامان ثمين
20 مهر 92 9:37
مبارك باشه ان شاا... كه در كنار هم هميشه آرامش داشته باشيد.
لی لی
20 مهر 92 11:55
(((هیچ کس نمی فهمه حس ام رو مگر اینکه یه شب احیا مسجد جامع بازار بوده باشه ... ))) من از اون هیچ کس ها بودم سالگرد یکی شدنتان مبارک عزیزکم
عاطفه
20 مهر 92 19:06
هم دلمون گرفت هم خوشحال شدیم. هم حیف که بی اون شدیم هم چه خوب که شما ، ما شدید. خدا رحمتش کنه. ایشالله همیشه خوشبخت باشید
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
21 مهر 92 1:40
مبارک باشه ایشالله
طاهره سادات
24 مهر 92 22:44
مبارک باشه سالگرد عقدتون. واقعا که نفس حقشون برکت زندگیه... الحمدالله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد