فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

اقای مهربان من

1392/4/2 15:30
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر اقای مهربونم، مولای عزیزم، سرورم، صاحبم، ولی امرم  و مولای خوبی های من ... 

میلاد حضرت ولیعصر(عج) مبارک .. 

انشالله که امسال سال ظهورشون باشه و ما جزء یاران و منتظران واقعی ایشون باشیم و در راهشون به شهادت برسیم ... انشالله که سرباز باشیم در رکابشون و نه خدایی نکرده سر بار .... 

مولای من خودم، پدرم، مادرم، همسرم ، فرزندانم ، مالم و تمام هستی ام به فداتون ... 

دوستتون دارم مولای مهربون من قلب

اقای من

در احیاء امشب از همه خیلی التماس دعا دارم ... خیلی خاص... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان آبتین
2 تیر 92 16:05
سلام دوست خوبم منم التماس دعا از شما دارم .حاجت روا باشی انشاءا.....
♥ مامان آینده ♥
2 تیر 92 16:31
سلام عزیزم خوبی؟! عیدت مبارک گلم... ماهم التماس دعا داریم.... اللهم عجل لولیک الفرج...
مطلع عشق
2 تیر 92 16:38
سلام دوست خوبم..... عید میلاد پر نور آقاجانمون رو تبریک میگم..... انشاءالله که امشب به حق مولود امشب؛ تقدیرمان به بهترین ها رقم بخورد........ خانم امشب ما رو توی دعاهاتون فراموش نکنید
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:09
مژده ای هم نفسان روح روان می آید هادی ما ز فراسوی زمان می آید عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید
مامان تسنيم سادات
2 تیر 92 22:03
سلام عيد شما مبارك التماس دعا خانمى راستى من در مورد گزينه (١) منتظرما
زینب
3 تیر 92 2:42
برخیز که حجت خدا می اید/ رحمت زحریم کبریا می اید/از گلشن عسکری گذر کن که سحر/بوی گل نرگس از فضا می اید...میلاد منجی دو عالم بر شما مبارک
مامان علی اکبر
3 تیر 92 14:49
کوتاهترين دعا براي بزرگترين آرزو... "اللهم عجل وليک الفرج" عيدتون مبارك
لحظه های من و تو
3 تیر 92 14:55
سلام عیدتون مبارک . انشالله امروز از آقامون بهترینهارو عیدی بگیریم. به من سر بزن که جایزه دارم براتون هرکس این کامنت رو می خونه دعوت میکنم به ختم حدیث کساء
مامان پریسا
3 تیر 92 16:41
سلام عزیزم عیدشما مبارک. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. ایشالله همیشه خوب باشید.
مامان ریحان جیگر
3 تیر 92 18:10
عید شما مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد