فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

تولدم مبارک

1392/1/22 11:04
نویسنده : مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر خودم 

تولدم مبارک 

چه زود گذشت 23 سال از این عمر .... چقدر دیگه اش باقیه ؟ 

خدایا بهمون عمر با عزت عطا کن ... عمری که سراسرش عبادت و بندگی تو باشه و در نهایت با دروازه شهادت ما رو مهمون خان کرم خودت کن .... یا ارحم الراحمین ...

خدایا این سال جدید از عمر من و همسرم رو سرشار از برکات قرار بده و یک نگاه فوق ویژه بهمون داشته باش ... 

خدایا من و ببخش که بنده ی خوبی برات نیستم و گاهی اون قدر عصیان کار میشم که یادم میره من بنده ام .... و تو مولا ... خدا ... صاحب و عشق منی ... 

عاشقتم خدای نازم .... می بوسمت .... 

تولدم مبارک

پ.ن: همسر عزیزم ممنونم ازت که بهترین و زیباترین تبریک ها رو تو روز تولدم ازت شنیدم و... عاشقتم و می بوسمت ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان تسنيم سادات
22 فروردین 92 11:30




ممنونم عزیزم
نرگسی
22 فروردین 92 13:03
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم ..

بهترین ارزوهارو برات دارم دوستم ..


مرسی عزیززززززززززززززززم
مامان ریحان جیگر
22 فروردین 92 21:32
تولدت هزار هزار مبارک


مرسی خواهری خوبممممممممم
سعیده
22 فروردین 92 23:07
مرغ و خروس و اردک... تولد خواهر جونی مبارک


مرسی خواهر جووووووووونی
منیر
22 فروردین 92 23:22
ای جووووووووووونم

تولدت مبارک خواهری

بیا بغلم



الهی همیییییییییییییشه سلامت و شاد باشی گلم




ممنونم خواهری خوبم


تارا
23 فروردین 92 0:58
تولدت مبارک دوست عزیزم
آرزوی بهترین ها رو واست دارم از همین راه دور


ممنونم تارا جان
ما(من و گاهی بابا)
23 فروردین 92 1:47
مبارکه


سپاس دوستم
فرشته
23 فروردین 92 3:23
سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم واااااااااااااااایییییی مبارک باشههههههههههههه....
بوســــــــــــــــــــــــــــــ.............


ممنونم دوست مهربونم
مامان دونفرونصفی
23 فروردین 92 22:27
سلام عزیزم تولد خودت و همسرت مبارک باشه ان شا الله 120 سال در کنارهم شاد و سلامت باشین


ممنونم دوست خوبم
مامان ثمین
24 فروردین 92 9:29
سلام.تولدت مبارک دوست من.انشاا... که سالهای سال بیشتر از اونچه که فکرش رو بکنی زندگی شاد و خوب و موفق و مفیدی داشته باشی


ممنونم مهربون
آسمونی ها
24 فروردین 92 20:33
دوست عزیزم
تولدت مبارک
ایشالله صدساله بشی


ممنونممممممممممم
زهره مامان آریان
25 فروردین 92 23:24
سلام تولدت مبارک.امیدوارم سال دیگه با نفس طلایی تون تولد بگیرید
مامان آمیتیس
2 اردیبهشت 92 1:37
تولدتون مبارک ایشالا 120 ساله بشید
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
2 اردیبهشت 92 15:27
مبارکهههههههههههههههههههههه البته با تاخیر انشالله سالیان سال در کنار همسرت و در آینده ای نزدیک در کنار نی نی خوب و خوش زندگی کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد