فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

تولدت مبارک بهترینم

1392/1/18 13:56
نویسنده : مامانی
2,046 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم سلام .... تولدت مبارک عزیز دلم ... هورا

5 ساله که روز تولدت در کنارت هستم و زندگی در کنار تو با تموم سختی هاش اونقدر شیرینه که گذر زمان رو احساس نمی کنم ... مهربونم ممنونم که تو همه ی مراحل سخت زندگی پشت و پناهم بودی ... قلب

دوستت دارم گل نازم قلب... تولدت مبارک عشقم ...هورا انشالله سایه پر از مهرت تا زنده ام روی سرم باشه ...لبخند

تولدت مبارک

پ.ن : انشالله بعد از ایام فاطمیه با یه تولد مفصل از خجالتت در میام ... البته من مطمئنم که خودت هم دوست داری بعد از این ایام جشن بگیریم ... چون همیشه بهم می گی هم در دل و هم در ظاهر باید ایمانمون و عقیده مون رو نگه داریم ... 

پ.ن: کودک دلبندم ... از الان خدا رو برای داشتن بابایی مثل بابای خودت شکر کن ... هورا

پ.ن : بوس واسه شوشو جونم ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان تسنیم سادات
18 فروردین 92 14:09
آسمونی ها
18 فروردین 92 14:43
تولد عشقت مبارک
فرشته
18 فروردین 92 14:45
سلام عزیزم تولد یگانه عشقت مبارک باشه انشاالله زیر سایه حضرت صاحب(عج) زندگی پر نوری داشته باشید عزیزم
تارا
18 فروردین 92 15:53
مبارک مبارک تولد شهر مهربونت مبارک باشه
مامان ثمین
18 فروردین 92 18:01
امیدوارم که همیشه شاداب و سرزنده باشید.تولدت عشقت رو از جانب ماهم بهشون تبریک بگو دوست من.
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
18 فروردین 92 19:46
مبارک باشه
لحظه های من و تو
18 فروردین 92 21:52
تولدت همسرت رو تبریک میگم . انشالله سالهای سال خوش و خرم در کنار هم این روز رو جشن بگیرین
منیر
19 فروردین 92 11:30
به به مبارکه ان شاالله الهی که عمری طولانی همراه با سلامتی و سربلندی داشته باشند
تارا
20 فروردین 92 17:20
خدای من ! نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی … میان این دو گمم ! هم خود را و هم تو را آزار میدهم … هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی … آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ” ! خدایا هیچ وقت رهایم نکن ! با خبرای جدید آپم راستی اون نظر درباره سوالم خصوصی بود اگر تونستین پاکش کنید ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد