فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

جمعه ی اخر ...

1391/5/27 18:56
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلایی من .... خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر این دو روز خونه مامان جون اینا بودم و الان هم تازه با بابایی امدیم خونه و حال بابایی خیلی خوب نیستگریه و من ناراحتم گریه

این ماه عزیز خدا هم داره تموم میشه و امروز اخرین جمعه ازین ماه پر از برکت بود ... دلم برای همه ی سحر ها و افطار ها ... دلم برای دعای سحر و ربنای افطار ... دلم برای شبای قدر ... دلم برای همه چی خیلی تنگ میشه ... خصوصا اینکه نمی دونم سال دیگه زنده ام یا نه ؟ می دونی چرا این همه مرگ رو نزدیک حس کردم ؟ اخه دیروز وقتی خونه مامان جون بودم فهمیدم که یکی از همسایه ها که تنها بود تو خواب فوت کرده و وقتی امبولانس امد تا ببرتش دیدم چقدر غریب بود ... واسه همینه دلم اینقدر گرفته ... واقعا هو الذی یحیی و یمیت و هو علی کل شی قدیر ... واقعا قدرت خدا رو ... خدایا ممنونم که به من فرصت زندگی بخشیدی ... ممنونم که یه بار دیگه ماه مبارک رمضان رو درک کردم ... ممنونم که این همه نسبت بهم مهربونی .. خدایا این ماه رمضان رو اخرین ماه عمر ما قرار نده .... خدای من ما رو ببخش و بیامرز ... 

خدا حافظ ماه عزیز خدا .... گریه

پیشاپیش عید مبارک و التماس دعا هوراهوراهورا

پی نوشت 1: بسیار کار دارم خصوصا اتوی لباسا .... یه عالمه از کتابای بچگیم و پیدا کردم که حتما حتما در اولین فرصت برات عکساش و می ذارم قلب

پی نوشت 2: یادمون نره ...!حداقل تو روز متعلق به مولا مون از ایشون یاد کنیم : 

اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه ...

عصر جمعه

بلند ترین ارتفاع برای سقوط .... 

افتادن از چشمان مهدی فاطمه (ع) است ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

شاهده
27 مرداد 91 16:34
خدا انشالله به همسرتون سلامتی عطا کنه نمی دونی چقدر دلم گرفته...باز شما روزه گرفتید و توو مهمونی خدا بودید...منه بیچاره چی بگم؟ دارم دق می کنم...همش می گم اگه تا سال دیگه زنده نباشم چیییییی؟امسال اولین سالی بود که فقط 4 روز روزه گرفتم...خیلی ناراحتم خیلی...انشالله که سال دیگه زنده باشیم عید شما هم مباااااااارک عزیز دلمممممم التماس دعای وییییییژه
سارا
27 مرداد 91 16:52
منه نالایق چی بگم؟ شرمنده خدا هستم. عید شما هم مبارک عزیزم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 16:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سعیده
27 مرداد 91 17:13
إن شاء الله خدا رحمتشون کنه و به لطفش باز هم توفیق درک ماه رمضان رو با صحت و عافیت نصیبمون کنه همسری هم با استراحت خوب میشه، نگران نباش
مامان پریسا
27 مرداد 91 17:50
مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک. ایشالله که هیچ کس تنها نباشه. البته همه یما خدا رو داریم.
فرشته
27 مرداد 91 18:21
الهی آمین... الهی که خدابهترین سرنوشت رو برامون رقم بزنه عاقبت بخیرمون کنه... دعاکن...
مامان ثمین
27 مرداد 91 18:40
سلام دوست من.ان شاا... که حال همسرتون به زودی خوب خوب میشه .خدا به همه ما توفیق عبادت و بنده خالص خودش رو بودن بده و همه مارو ببخشه و بدی هامون رو بهمون نگیره
مامان مهربون فاطمه
27 مرداد 91 19:07
سلام ۰اخی۰خدابیامرزتش۰به قول معروف :عید رمضان امد و ماه رمضان رفت۰۰۰۰۰۰۰صد شکر که این امد و صد حیف که ان رفت۰۰۰گریم گرفت۰التماس دعا
مامان آبتین
27 مرداد 91 19:19
عزیزم امیدوارم حال بابای نفس خوب بشه راستی مادر خوبتون چطوره ؟ چیزی ننوشتین ؟؟؟؟
مامان آمیتیس
27 مرداد 91 23:59
سلام. انشاا... سالهای سال زنده باشی و کنار همسر و فرزندانت زندگی خوبی داشته باشید و سلامت باشید
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 0:00
عید فطر پیشاپیش مبارک. انشاا... نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق باشه
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 0:09
خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
مامانی
28 مرداد 91 0:18
سلام خانم گل ان شا الله زودی خوب بشه طاعاتتون هم قبول باشه و عیدتون مبارک وقت خوندن دعای وداع منم دعا کن یا علی
زهره
28 مرداد 91 1:05
عید شما هم مبارک انشاءالله همسرت هم زودی خوب بشن. انشاءالله عیدی خوبی از خدا بگیرین و بهتون یه گل بهشتی فرشته رو عطا کنه برای ما هم دعا کن خدایا این ماه مبارک رو آخرین رمضان عمر ما قرار نده.
مامان الهه
28 مرداد 91 2:30
انشااله حال همسرتون بهتر میشه.. عید شما هم مبارک التماس دعا
به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 2:34
سلام خانمی اگر ممکنه به ما سر بزنسد وبه ابوالفضلم رای بدین برای مسابقه نی نی خواب الود/ممنونم http://ghandoon.niniweblog.com/post51.php
نرگسی
28 مرداد 91 4:35
ایشالله که زودی بابایی هم حالشون خوب بشه و شما ناراحت نباشی .. آره واقعا خیلی زود گذشت و دلمون تنگ میشه خیلی .. عید شما هم مبارک باشه عزیزم ..
مریم مامان نخودچی
28 مرداد 91 9:00
واااااااای که اوضاع منم بهتر از تو نیست اخه منم از دیشب یه بند دارم اشک میریزم که چرا این یک ماه انقدر زود تموم شد... وااای که دارم فکر میکنم اگر سال دیگه نباشم ... واااااای .... انشاا... بنده خوب خدا بودم بهم سال دیگه تخفیف میده باشم ... دوست دارم
شاهده
28 مرداد 91 9:38
ای وای یادم رفت خصوصی بزنم...عزیزم تاییدش نکن
مامان گیسو جون
28 مرداد 91 11:07
سلام گلم پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان تسنیم سادات
28 مرداد 91 13:43
سلام خانمی خدا رحمتش کنه چقدر غریب... یعنی هیچ کس رو نداشته بنده خدا....
مامان گلها
28 مرداد 91 13:44
سلام.خوبید؟امیدوارم همیشه سلانت باشید. انشاالله خدا عیدیمونو فرج آقا امام زمان(عج) قرار داده باشه.
مامان گلها
28 مرداد 91 13:45
مامان نفس طلایی عزیز،چند وقته بهمون سر نزدین؟ خوشحال میشیم به وبمون بیاین
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
28 مرداد 91 14:56
عید سعید فطر برشما دوست مهربونم مبارک التماس دعا
مامان بهی
28 مرداد 91 15:21
مرسی خانومی که اومدی سر زدی نماز روز تون قبول به خدا ما ازآخرای ماه رمضان چیزی نفهمیدیم به غیر ترسسسس
نایسل جون
28 مرداد 91 19:59
خوبی عزیزمممم حیف که داره تموم میشه ماه پربرکتی بود
نایسل جون
28 مرداد 91 19:59
مامان ثمین
29 مرداد 91 1:38
سلام.طاعاتتون مقبول درگاه حق.عیدتون مبارک
مهتاب
29 مرداد 91 3:04
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´ استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان عید برشما مبارک
فرشته
29 مرداد 91 13:17
سلاااااااام گلممممممممممم عیدت مبارک التماس دعاااااااااااااااااا
مامان تسنیم سادات
30 مرداد 91 15:29
سلام عید فطر رو بهتون تبریک می گم
زهره مامان آریان
31 مرداد 91 1:36
عیدتون مبارک. نماز روزه هاتون مقبول درگاه حق. انشاله حال همسریت هم زود خوب بشه
مامان پوريا پهلووون كوچولو
31 مرداد 91 11:50
نماز روزه هاتون قبول وعيدتون هم مبارك البته با تاخير انشاالله ماه رمضون سال ديگه هم با هم و به ياد هم دعا ميكنيم
♥ مامان آینده ♥
31 مرداد 91 21:28
سلام عزیز دلم خوبی؟! عیدت مبارک...!!البته با تاخیر! واقعا دل کندن از ماه خدا سخته.... کاش به این زودی ها تموم نمیشدوووو دلم برای ماه رمضون تنگ میشه...
شاهده
1 شهریور 91 8:54
خصوصی گلم
سعیده
1 شهریور 91 17:36
چه جمله ی تکون دهنده ای زیر تصویر گذاشتی الهی که هیچوقت تو دنیا و آخرت از چشمان مولامون نیفتیم
ما (من و گاهی بابا)
2 شهریور 91 14:00
عیدت مبارک خانومی هنوز اتوی لباسا تموم نشده ؟ منتظر حرفای عیدانه هستم ، همین طور کتابا !
مامان آمیتیس
2 شهریور 91 16:58
مامان گیسو جون
2 شهریور 91 17:06
خصوصی داری
عارفه
2 شهریور 91 22:00
عزیزم همسری بهتره؟ ایشالله هردو سالم باشین
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:17
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 17:01
سلام عزیزم ممنون که اومدی وبلاگما ما هم یه سری از چیزمیزای بچگیمونو نگه داشتیم واسه پسلمون ایشالله زودی نی نیت بیاد...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد