فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

نظرات (9)

نرگسی
19 مرداد 91 1:45
شما هم ما رو یاد کن عزیزم ..
مامان گلها
19 مرداد 91 9:37
شهادت مولی الموحدین علی(ع)رو به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم
آسمونی ها
19 مرداد 91 12:06
توی این شبای عزیز خیلی محتاج دعای خیر شمائیم.
شاهده
19 مرداد 91 12:29
السلام علیک یا امیر المومنین... التماس دعا عزیزم
فاطمه سادات
19 مرداد 91 14:16
سلام عزیزم مرسیخسته نباشی از مهمون داری و فبول باشه....التماس دعای زیاد
سارا
19 مرداد 91 14:33
عزیزم این دکتر زنانه؟ یه دکتر عمومی خوب سراغ داری؟دارم میمیرم.دکترهای اینجا هیچی حالیشون نیست
مامان زینب خانم
19 مرداد 91 15:27
امشب این دل یاد مولا می کند لیلة القـدر است و احیا می کند بشنو ای گـوش دلها بی صدا نغمه ی فـزت و رب الکعبه را یا علی التماس دعا
مامان گیلاس
19 مرداد 91 17:03
بارالها... سرنوشت دوستانم را در شبهای قدر و تعیین مقدرات به خیر و نیکی تقدیر کن تا من جز رضایت بر سیمای آنان نبینم آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است / آن لحظه که دیده ات ز اشکت خیس است یاد آر که محتاج دعایت هستم التماس دعا
باران
24 مرداد 91 5:20
سلام کاش اسم این پست رو عوض میکردی بهتر بگیم حیدر کرار تا مولایی مظلوم فکر نمیکنید مولامون انقدرا هم مظلوم نبودن اسدالله بهترین واژه برای وصف آقاست


سلام دوست عزیز به وبلاگتون سر زدم اما چون بلاگفاست قسمت نظرات رو برام باز نمی کنه و... اما به نظرمن مولای متقیان ...اسد الله ... شیر خدا ... خیبر شکن ... و در عین تموم قدرتشون مظلوم بودند ... من دوست داشتم در شب شهادتشون با واژه ای ایشون و صدا کنم که از منظر من برای اون شب مناسب بود ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد