فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

مهمون

1391/5/15 17:36
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

ستاره ی نازم خوبی؟ منم خوبم خدا رو شکر ... اول بزن دست قشنگه رو به افتخار مامان زرنگت هورا

جمعه افطار خاله جون اینا امدن پیشمون و خیلی خوش گذشت بعد از افطار هم رفتیم نمایشگاه قران البته خیلی شلوغ بود و کار خاصی نکردیم و زود امدیم .... دیروز م صبح کارگر داشتم و همگام با اون خانم محترم خودمم هم کار کردم تا شکر خدا خونه دسته گل تر شد ... بعد از ظهر هم با بابایی رفتیم خرید و افطار خونه خاله مریم جون دعوت بودیم وای عالی بود اینقدر همه چی خوب بود که نگو ... ممنونم خواهر جونم قلب

بعد از افطارم مسابقه ی المپیک و دیدیم ... 

امروزم مهمون دارم دوست جونام هدی جون و فایزه جون با همسراشون ... برای افطار از صبح پاشدم دوباره خونه رو جارو زدم ... ژله گذاشتم ... سالاد درست کردم .. شامی گذاشتم .. فیله سرخ کردم ... خورشت بادمجون گذاشتم ... خرما رو اماده کردم ... ظرفا رو مرتب کردم و الان باید برم سراغ ادامه ی کارام ... انشالله شب خوبی بشه ... البته بابایی برای دعوت این مهمونی ازم یه قول گرفته بود اونم اینکه همه چی ساده باشه برای همینم خیلی زحمت نکشیدم ... ایشالله طعم همه عالی شده باشه و مهمونی خوب برگزار شه ... بعدا با کلی عکس میام انشالله قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان پورياپهلووون
15 مرداد 91 18:08
خوش بگذره خسته نباشي
نرگسی
15 مرداد 91 20:16
سلام عزیزم خسته نباشی .. نماز و روزتون قبول باشه .. التماس دعا دارم دوستم ..
مامانی درسا
16 مرداد 91 2:18
خوب عکساشو میذاشتی دیگه من که دلم خواست ...... انشاالله همیشه خوش باشی عزیزم
♥ مامان آینده ♥
16 مرداد 91 3:30
سلام خانوم خانوما....!!! خوبی؟!! به به خوشحالم که بهت خوش گذشته.... انشالله مهمونی امشب هم خوب برگزار شده باشه عزیزم منتظر عکساییم...........!
نایسل جون
16 مرداد 91 14:37
خوبی کدبانووو خوب برگزار شد>؟؟؟؟
ستاره زمینی
16 مرداد 91 22:26
سلام خانمی خسته نباشی. ماشالا همه چیز درست کردی دیگه... سفرتون پر برکت انشالا.
آسمون ی ها
16 مرداد 91 22:59
سلام دوست جونی کجایی؟ کم پیدایی!!!
مامان گلها
17 مرداد 91 13:30
سلام.تو این شبای عزیز مارو دعا کنید.
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:03
به افتخار مامانی زرنگ امیدوارم مهمونی خوش بگذره.مطمئنا همه چی عالی شده.
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
17 مرداد 91 19:02
افرین بانوی هنرمند
مهتاب
17 مرداد 91 19:04
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد … امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد … *** *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***__درشب قدر و هنگامه_____*** _***____نیایش پرودگار مهربان__*** __***__منو هم فراموش نکن___*** ___***___محتاجیم به دعا ___*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان الهه
18 مرداد 91 4:30
خسته نباشی بله آقای همسر درست میفرمایند باید همه چیز ساده باشه التماس دعا
آرام
18 مرداد 91 11:20
سلام عزیزم نماز و روزتون قبول
به عشق ابالفضل
18 مرداد 91 15:06
سلام وبلاگ خوبی دارین دعمون کنید به ماهم سر بزنید لینک شدید
فرشته
18 مرداد 91 15:20
سلام دوست خوبم19مردادشاهده جون میره آزمایشگاه بیایدبرای حاجتش باهم زیارت عاشورا بخونیم قربون محبتت
فاطمه
18 مرداد 91 15:24
سلام خواهر جون. با زحمتهاي ما. دست شما درد نكنه. به ما كه خيلي خوش گذشت. اين شبها حسابي التماس دعا دارم
شاهده
18 مرداد 91 20:09
سلام دوستم خوبییییی؟ خوش بسعادتت من که یه گوشه افتادم نه روزه ای نه افطاری دادنی هیچی...اساسی از مهمونی خدا جا موندم...راستی همسرم هم دیشب اومده بود بازار تهنایییی.... ممنونم عزیزم دل به دل راه داره چون بنده هم خیلی برات دعا کردم مگه ادم دوستای خوبشو فراموش می کنه واااااای فرشته ی نازنین ممنونم که به فکرمی خواهری...انشالله حوائج شما هم روا شه
مامان ثمین
18 مرداد 91 23:53
سلام دوست خوبم.توی این شب های با برکت ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.التماس دعای فراوان.
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 2:18
سلام عزیزم بیداری ؟
بهـــــــــــــار
19 مرداد 91 2:18
عزیزم چرا ناراحتی ؟ من دارم کامنتامو جواب میدم
زهره مامان آریان
19 مرداد 91 5:52
پس عکسای مهمونی چی شد
مریم مامان نخودچی
19 مرداد 91 6:44
چه می کنه این بازیکن..... خسته نباشی...
آسمونی ها
19 مرداد 91 12:05
خصوصی عزیزم لطفا چک کن
مامان امیر حسین کوچولو
22 مرداد 91 11:51
سلام نماز روزه هاتون قبوا اگه قابل دونستی به منم رمز بده .ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد