فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

برای رهایی....

1391/5/8 15:06
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی؟ منم خوبم اما بابایی مریضه و امروز نرفته سر کار و روزه هم نگرفته چون باید داروهاش و حتما سر موقع می خورد... 

از دیشب تا حالا اعصابم خط خطیه ... از غم مردمی که تو اورژانس بیمارستان پریشون بودن ... از دو تا دعوایی که سر هوس و عشقای کاذب تو این چند روز دیدم .... از نسل کشی و ظلم مسلمونا در میانمار .... از غم مردم مسلمون بحرین و عربستان و هندوستان و سوریه و عراق و افغانستان .... از این همه بی حجابی و بی بند و باری ... از این همه جوان های بیکار و بی ادب ... از این همه .....

خدایا صاحبمون و برسون .... 

برای رهایی همه ی مسلمونا خصوصا مردم مظلوم میانمار که به صورت وحشتناکی دارن کشته می شن ایت الکرسی بخونیم و صدقه بذاریم ... شاید با دعاهای ما فرجی بشه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مریم مامان نخودچی
8 مرداد 91 15:24
بهـــــــــــــار
8 مرداد 91 15:47
سلام عزیزم امیدوارم حال همسری زود خوب بشه من که دیروز ریز پتو عرق ریختم که نگو فکر کنم بخاطر همون عرقا خوب شدم
بهـــــــــــــار
8 مرداد 91 15:50
نمیدونم چی بگم خواهری همه منو سرزنش میکنن که باید زودتر بچه دار میشدم یه جاهای فکر میکنم درس میگن خوب هرچه زودتر باشه بهتره استرس خودمون هم کمتره مثلا دوستم همون تو کارشناسی باردار شد پسرشم بدنیا اومد به کمک مادر شوهرش درسشم میخوند حتما سخت بوده اما الان بچش دیگه مدرسه میره ماشاله البته تو درس خوندن واقعا سخته بخصوص من که سر کار هم میرم اون خونه دار بود ببخشید میپرسم میشه بگید چن سالتونه ؟
سارا
8 مرداد 91 16:37
الهی آمین
سارا
8 مرداد 91 16:37
به به میبینم که جمعتون جمعه فقط ساراتون کمه
مهتاب
8 مرداد 91 22:16
امیدوارم دعاهای قشنگت اجابت بشه گلم
مامان گلها
8 مرداد 91 23:12
اللهم عجل لولیک الفرج آمین
مامان و بابا
9 مرداد 91 11:00
ممنون عزیزم ایشالا نی نی گلت صحیح و سالم به دنیا بیاد
محمد
9 مرداد 91 12:11
مامان آبتین
9 مرداد 91 15:30
امیدوارم حال بابای نفس تا الان خوب خوب شده باشه عزیزم ماهم امیدواریم هرچه زودتر آقامون ظهور کنه و ما رو ازاین مخمصه نجات بده از این بدحجابهایی که چشم هرمردی رو به طرف خودشون می کشن از این جوانهای به اصطلاح عاشق از این همه بی بندوباری مردم زمانه امیدوارم زودبیادو به داد مظلومها برسه که خیلی مظلوم واقع شده اند
شاهده
9 مرداد 91 15:48
سلام عزییییییییییییزم ممنونم از دلداری ها و امیدواری هایی که بهم دادی انشالله هرچی خیر...سحر خیلی دل شکسته بودم قرآن رو باز کردم دقیقا اول صفحه این آیه بود...که بعد از زایمان حضرت مریم بهش رسید:بخور و بیاشام و چشمت را به مسیح روشن بدار....خیلی دلم اروم شد ولی یذره نگرانم ...دعا کن به خیر بگذره
مامان سبحان جون
13 مرداد 91 16:28
گلم شنبه یعنی فردا یادت نره بیای وبلاگ کودک من و به پیسملم رای بدی توی مسابقه دوروی سکه اینم ادرس وبلاگ http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php شماره 13سبحان جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد