فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

ماه عزیز خدا خوش امدی ...

1391/5/1 19:00
نویسنده : مامانی
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی نازم ؟ منم خوبم خدا رو شکر ... نماز و روزهات قبول ستاره .... ماه رمضان مهمون خونه هامون شده و الان دو روزه که هممون مهمون های خود خدا هستیم و از خدا می خوام که بتونیم براش مهمونای خوبی باشیم .... دوباره سحر های با صفا و افطار های زیبا .... دوباره با زور از خواب پا شدن من برا سحر و دوباره لحظه شماری برای اذان وقت افطار .... دوباره قران خوندن و انشالله ختم کلام خدا و دوباره شب های با فضیلت قدر که انشالله درکشون کنیم ... خدای من ممنونم که یک بار دیگه توفیق دادی که مهمون خودت باشیم ... ممنونم خدای من ... 

خدا جونم کمکمون کن تا این ماه عزیز و درک کنیم ... التماس دعا 

        رمضان

ماه عزیز خدا خوش امدی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آبتین
1 مرداد 91 19:19
سلام عزیزم نماز روزه هاتون قبول ببخشید یه مدت بی حوصله شده بودم نتونستم به وبلاگ دوستان سر بزنم التماس دعا
سارا
1 مرداد 91 19:29
قربون دختر عموی گلم برم. خصوصی داری
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:40
التماس دعا خوشگلم
ناهید
1 مرداد 91 19:41
سلام عزیزم ایشالا به زودی زود نفست بیاد تو آغوشت
نایسل خانم
1 مرداد 91 19:51
اوف اره
سارا
1 مرداد 91 20:17
خصوصی
مامان دخملی
2 مرداد 91 0:15
سلام التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد