فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

خدا شکرت

1391/4/28 15:33
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم حالت چه طوره ؟ این روزا تو کره ی خاکی ما هوا خیلی گرمه و ماه عزیز خدا داره از راه میرسه ماه مبارک رمضان .... 

یه ماه سرشار از برکت و محبت و صفا ... وای سفره ی سحر و افطار و چشیدن طعم بندگی خداااااا .... 

دیروز رفتیم نمایشگاه قران و یه چرخی زدیم امروزم امدم خونه مامان جون اینا صبح رفتم دانشگاه دیدم پایان نامه 20 شدم و خیلی خوشحال شدم خدا جون ممنونم قلب

                             خنده

ان شاالله همیشه دلت و لبت پر از خنده باشه مهربون کوچولوی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شاهده
28 تیر 91 15:45
سلام عزیزم ...خوش بحالت من دیشب خیلی بابت این ماه عزیز گریه کردم چون اصلا نمی تونم روزه بگیرم واااااییییی ولی خوب همین تقارن با ماه مبارک رو به فال نیک میگیرم...همین که توو ماه مبارک نی نی هامو میذارن توو دلم خودش خیلی برکت و رحمت...خیلی برام دعا کن که انشالله جوابش + بشه...
♥ مامان آینده ♥
28 تیر 91 18:40
سلام خانوم خانوما.......!! خوبی دوست جونی؟! وااای این ماه رمضون اولین ماه رمضون زندکی مشترک ماست و بی صبرانه منتظر اومدن ماه مهمانی خدا هستم..... انشالله به برکت این ماه مبارک زندگی همه ما با برکت بشه........ تبریک میگم بابت پایان نامه ات عزیزم آفرین.....!
نایسل
28 تیر 91 20:55
وای دیگه چیزززی نمونده که ماه رمضون بیاد.. راستی چطوری درگیرش کنم؟
نرگسی
29 تیر 91 3:19
قربونت برم عزیز دلمممم .. منم همینطور .. ایول بابا بچه درسخونننننننننننن .. ترکوندی که .. ایشالله که همیشه موفق باشی دوستم .. آره منم خیلی خوشحالم که ماه رمضون داره میاد .. انگار آدم تو این ماه شارژ روحی میشه ..
مامان گیسو جون
29 تیر 91 17:32
سلام عزیز دلم واییییییییییی 20 بابا بچه درسخون امیدوارم همیشه موفق باشی
آسمونی ها
30 تیر 91 13:32
آفرین مبارکه
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
30 تیر 91 17:03
مبارکه گلم
مامانی درسا
31 تیر 91 1:50
مبراکت باشه ماه مهمونی خدا ..... وای وای از گرما ولی بقول مادرم خدا خودش بهمون صبرشو میده ..... راستی با تاخیر سالگرد عروسیتون مبارک
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 14:43
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد السلام علیک یا ابا صالح المهدی فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه بندگی مبارک.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد