فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

دلم پره ...

1391/3/31 19:53
نویسنده : مامانی
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من ... حالت خوبه ؟ منم بد نیستم فقط دلم خیلی پره از خونه .... از همسایه با شعور که ساعت 3 نصفه شب زنگ زد و گفت اب حیاط چکه می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا الان نفهمیدم چه طور روش شد این کار و انجام بده ؟ 

تا صبح به خاطر استرس صدای تلفن اون موقع نخوابیدم ... امروزم که سر.... بماند.... 

فقط دعا کن برای همه چی دعا کن ... دعا ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نرگسی
31 خرداد 91 20:08
عجب همسایه ی ... من اگه بودم کلی چیز بارش میکردم عجب آدمایی پیدا میشه تو این دوره زمونه ..
مامان ريحان جيگر
31 خرداد 91 20:27
خصوصي
نرگسی
31 خرداد 91 22:56
برات تلگراف کردم عزیزم ..
نرگسی
31 خرداد 91 23:45
مرسی عزیزم .. حتما .. آره منم خیلی مشتاقم که برم حالا باید تا هفته ی دیگه صبر کنم .. بازم ممنون دوست خوبم ..
نرگسی
1 تیر 91 0:51
مریم مامان نخودچی
1 تیر 91 7:27
سلام گلی... خوبی؟؟؟ خدارو شکر همه چیز خوبه فقط گفتم باید یه دوران خاص پشت سر بذارم...
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 13:11
سلام عزیز دلم..... وااای چقدر بده نصف شب با صدای تلفن از خواب بپری... استرسش تا روز بعد همراه ادم میمونه چشم عزیزم..حتما دعا میکنم برات.. انشاله که هر دعایی داری مستجاب بشه و کارهات بر وفق مرادت باشن
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:35
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
نایسل
1 تیر 91 18:47
چه همسایه خنگی الهی همه چی به خیر بگذره مهربونم بوسس
آسمونی ها
1 تیر 91 21:41
واقعا چه فکری کرده؟! نکنه فکر کرده شما لوله کشی بلدین؟؟؟ چه آدمایی پیدا میشن؟
مامانی درسا
2 تیر 91 1:33
ای وای ای وای از همسایه بد ..... منم یکیشو دارم ..... میدونم چی میگی
زینب
2 تیر 91 2:15
ادمهای بی.... تو این دوره زمونه زیاد دیده میشن عزیزم خودت و ناراحت نکن
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:10
میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است مـژده ای دل خــدای عشـــق رسید شـــاهــــدان را لــقـــــای عــشـــق رسیـد
مامان یاس
3 تیر 91 18:18
تولده تولد زودی بیایید تولد نی نی های من صلوات
فاطمه سادات
3 تیر 91 18:42
زهره مامان آریان جون
4 تیر 91 1:06
واقعا باید به این همه شعور همسایتون احسنت گفت
خاله جون احمد
4 تیر 91 10:08
عزیزم سلام امان از همسایه بی ملاحظه منم یکیش را تجربه کردم خیلی خیلی سخته خدا صبرت بده راستی مشتاق دیدار این طرفها تشریف آوردید در خدمت باشیم
شاهده
4 تیر 91 20:30
سلام جوجو...واااااااا چقدر بی ملاحظه هستند بعضی ها
مامان پریسا
5 تیر 91 17:12
عجب!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد