فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

7 واحد

1391/3/27 19:25
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی ناز خودم ... سلام به دوستای گل خودم (سحر جون و شیرین جون و فاطمه جون) که واقعا دوستشون دارم .... با اینکه چند ساعته از بچه ها جدا شدم اما دلم براتون یه ذره شده ... چون مطالب وب و می خونین حتما یه پست اختصاصی براتون می ذارم ... اخه الان دلم هواتون و کرد و اشکم داره در میاد ...

اخه نی نی جونم فقط یه هفته و فقط 7 واحد دیگه تا تموم شدن مقطع لیسانس مونده ... چه زود گذشت و.. 

چه خوب گذشت ... چه سخت گذشت ... چه شیرین گذشت و چقدر خوش گذشت ... گاهی ادم از کارای دانشگاه دل تنگ می شد اما اینقدر دوستام گل هستن که همه چی اروم می موند.... خدا به خاطر دوستای گلم ممنونم ... 

امروز امتحان تفسیر و دادم . هفته بعد هم مددکاری دارم و تحویل پایان نامه و انشالله یه هفته ی سخت در انتظاره چون هر دو پر کار و سخته ... خدا جون خودت کمک کن ... فعلا پاشم حاضر شم که شام می خوایم بریم خونه مامان جون فاطمه اینا .... مامان گلم و بابای عزیزم و خواهر برادرای خوبم ... عاشقتونم ... خدا شکرت .. شوشو نفسم عاشقتم در بست ....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامانه ملیکا
27 خرداد 91 19:30
سلام عزیزم موفق باشی شادیهاتون مستدام
زینب
27 خرداد 91 21:29
واقعا خسته نباشی انشاا... این یه هفته هم به خیری و خوشی تموم بشه تا پله های بالاتر خانوم دکتر از طرف من هم به مامان گلت و خواهرای نازت سلام برسون دوست دارم بوس
مامانی درسا
28 خرداد 91 2:05
بزن دست قشنگه رو ..... بابا ایول ..... مبارکه ..... یه پست فارغ تحصیلی افتادیم ........
شاهده
28 خرداد 91 9:04
سلام خانومی خوبی؟؟؟ منم تموم کردم خیلی دلتنگم...دوستام همه شهرستانی بودن و رفتن...خیلی غصه می خورم...انشالله فوقتو ببینم عزیزم...
سمیرا
28 خرداد 91 14:40
بابا این نفس طلایی ما قراره کی بیاد پس ؟ ما رو خاله کنه ؟ راستی خاله آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد . هورااااااااااااااااااااااا
مامان پریسا
28 خرداد 91 16:10
چه دوران شیرینی......... من هم خیلی دوستش داشتم. راستی عیدتون هم مبارک
رادین
28 خرداد 91 21:09
همیشه موفق و پیروز باشی مثل امروز
mamani helena
29 خرداد 91 11:29
salam vay kheili sakhte manam delam vase on doran tang shoddddd khale ma ba tavalod be roz shodima
زهره مامان آریان جون
29 خرداد 91 16:29
به سلامتی. منم خیلی دلم برا اون روزا تنگ میشه. واقعا دوران شیرینیه
نرگسی
30 خرداد 91 1:48
ایشالله با موفقیت تموم کنی و فوق رو شروع کنی عزیزم ..
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 12:27
سلام عزیز دلم خوبی؟! وااای آره جدایی از دوستانی که چند سال با اونها بودی خیلی سخته انشالله این یک هفته هم به خوبی و خوشی بگذره و همه مراحل رو تموم کنی و کم کم خودتو آماده کنی واسه اومدن نی نی!!
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 12:28
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند همانهایی که برای همه لبخند میزنند همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .
مامان حنا
30 خرداد 91 16:00
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟ رمز رو خصوصی برات ارسال میکنم خیلی دوستتون دارم
سميه
31 خرداد 91 11:29
خيلي روزهاي غم انگيزي هست روزهاي پاياني تحصيل
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:33
یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد
مامان اميرحسين
1 تیر 91 10:22
موفق باشي
مامان یاس
2 تیر 91 19:50
سلام وصلوات خانمی گل من آپ کردم با شیش تا نی نی زودی بیا
مامان یاس
2 تیر 91 19:51
ان شاءالله که به سلامتی فارغ التحصیل میشی شیرینی یادت نره ها عجب همسایه هایی پیدا میشن ها آسایش یه مومن خیلی بالاتر از چکه یه آب هست چرا خودش درستش نکرد؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد