فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

مهمون

1391/2/27 20:24
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم خوبی ستاره از صبح مقداری مایه های توهم امده تو سرم ... نترسی هاااا از عشق توه گل نازم داشتم اب بامبو ها رو عوض می کردم و در عین حال باهاش حرف میزدم و بعد یه ان تصور کردم تو هستی و من تو تنهایی روزم با تو هم کلام میشم تا بابایی بیاد... البته که ما روزانه چندین بار با همسر محترمه صحبت می نموییم نیشخند و تصور کردم که بزرگ میشی خانوم یا اقای گل میشی انشالله و در چنین روزی کمکم می کنی اخه واسه شام مهمون دارم و هنوز هچ کاری نکردم فقط ژله رو گذاشتم ، برنج پاک کردم و هویج ها رو برای خورشت هویج خرد و سرخ کردم . خورشت هویج غذایی بسیار لذیذ و دلچسب از خطه ی مردم با هنر و با سلیقه ی تبریزه که من هم رگه هاییم به آنها رفته و بابایی عاشق این غذاست و منم  به خاطر گل روش تصمیم گرفتم این غذا رو درست کنم . ولی جات خالی گردگیری و جاروی خونه کاملا مونده و من اصلا حس ندارم پاشم اما باید رفت بدنبال کار.... تازه جالب اینجاست که هنوز خرید واسه مهمونی نکردیم یعنی دیشب ساعت 10 و نیم رفتیم هایپر اما مرغ بسته بندی نداشت و میوه هاش هم خوب نبود حالا قرار شد بابایی زود بیاد و بریم همین شهروند خودمون خرید کنیم . قربان دل خجسته ی خودمان حالا خوبه مهمان مادر شوشو جان است و جاری جان و رودربایستی با مادر شوشو و شکر خدا که جاری جان خواهر جان می باشد نیشخند

پی نوشت : خونه دسته ی گل شده اما بابایی کار داره نمیاد بریم خرید گریه بدو دیگه بابایی گریه

تازه هنوز برای مادر شوشو کادو نخریدم و باید برم کادو هم بخرم گریه

پی نوشت 2: سلام نفس بابایی امد و با خاله رفتیم خرید و برا مامان جون هم کادو خریدیم الانم ساعت 8 و ربع شبه شام امده است همرا با ژله و ماست و خیار .... حالا منتظریم مهمونا ( یعنی مامان جون اینا و خاله مریم اینا بیان خونه مون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نایسل
27 اردیبهشت 91 11:57
آخی عزیززز دلم توهم چیه بابا
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
27 اردیبهشت 91 12:29
ای جااااانم سرخوشیت به من هم منتقل شد. نوش جانتان این خورشت هویج لذیذ
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:01
آره بابااینقدر ضایع شدیم که نگو
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:05
تو خود سایت نمیتونی ببینی؟ نمیشه تو سایت پی ام سی دید
نایسل
27 اردیبهشت 91 14:14
دوست دارم بزارم اما اونجوری به شوشو like میکنن بعدکیلیپش بیشتر پخش میشه واسه همینه
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 16:17
برو خصوصی عزیزم
نسترن
27 اردیبهشت 91 17:32
اخی چه ادم خونسردی هستی خوش به حالت
نرگسی
27 اردیبهشت 91 18:18
خسته نباشی دوستم .. هنوز خرید نکردی ؟ من از شب قبلش ظرفارو هم آماده میکنم انقدر استرس میگیرم البته نه برای خودمونی ها ..
maman behi
27 اردیبهشت 91 23:31
mamnoooon azize delaaaaaaaaam nazare lotfete
مامان آرینا موفرفری
28 اردیبهشت 91 1:13
خسته نباشی خانمی
مامان امیرناز
28 اردیبهشت 91 16:26
سلام عزیزم شما خیلی لینک امیرجونمی الان دیدم که امیرجونم و لینک نکردی دوست داشتین پیشمون بیا خوشحال میشم
مامان پریسا
28 اردیبهشت 91 21:14
وی خواهرت میشه جاریتون....چه جالب..
تارا
28 اردیبهشت 91 22:48
منم با بامبوهام حرف میزنم!
مامان آرمان
29 اردیبهشت 91 13:23
سلام خیلی خوبه انسان با خونسردی و با آرومی کارهاش را انجام بده....فکر کنم شما هم چنیم روحیه ای داشته باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد