فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

سلام ناز دلم

1391/2/26 20:29
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دلم حالت خوفه ؟ الان می خواد اذان بگه و بریم با خدا حرف بزنیم . تو هم اون بالا بالا توی بهشت برامون دعا کن . امروز گزارش مددکاریم و نوشتم و داده های آماری پایان نامه رو تایپ کردم که بدم به آماریست و الان باید براش میل کنم . شام هم یه قیمه ی خوشمزه درست کردم جات خالی ... الانم بابایی از خستگی لالا کرده و منم و خودم و خدا و یه بابایی خواب . مژه برم نماز بخونم فعلا ناز دلم بوس ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نایسل
26 اردیبهشت 91 21:13
مرسی عزیزم
زیتون
26 اردیبهشت 91 21:29
نرگسی
26 اردیبهشت 91 22:32
التماس دعا دوستم .. نوش جونتتتتتتتتتتتتتت ..
مامان نی نی ناز
27 اردیبهشت 91 0:01
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس برای دوست خوب و مهربونممممم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
27 اردیبهشت 91 0:55
شوشوی منم تا میاد از هوش میره
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 2:14
مبارک باشه پایان نامت .....انشاالله به سلامتی ....... نوش جونت غذا و التماس دعا واسه ما هم دعا کن
مریم مامان نخودچی
27 اردیبهشت 91 6:38
سلام عزیزم... شرمنده نگرانت کردم... واسه خرید کتاب ازت مشاوره میخوام... من خودم خیلی کتابای روانشناسی میخوانم... میخوام برا یه دوست که خیلی مهم کتاب بخرم.. ولی نمیدونم با عارفه که صحبت کردم.... گفت از شما مشاوره بگیرم... اگه میشد باهات حرف بزنم عالی بود....
mamane amirnaz
29 اردیبهشت 91 16:33
سلام عزیزم اگه دوست داشتین امیرنازم و لینک کنین تا بیشتر در ارتباط باشیم شما خیلی وقته جز لینک امیرم هستید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد