فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

فدات شم عسل

1391/2/23 20:00
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی عشق دلم ؟ فدات بشم عسلم که این همه ناز بودی جیگرم ....

قربونت برم نانازم ... دیشب خوابت و دیدم تازه امده بودی به این دنیای خاکی و یه دخمل ناز و کوچولو بودی با یه عالمه موی مشکی ... وای عزیزم اسم نازت هم فاطمه بود ... بعد تو خواب شیر پرید تو گلوت که من داشتم تو خواب از ترس می مردم .... الهی فدات شم گلکم .

امروز از نمایشگاه کتاب کلی کتاب خریدم یعنی همه ی کتابایی که دوست داشتم و خریدم . پنجشنبه هم همه خونه مامان جون بودیم و بعد از دادن کادو همه رفتیم بیرون و الحمدلله خیلی خوش گذشت...

و یه عالمه کار .... درس .... پایان نامه .... و محتاج کمک خدای عزیزم هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نسترن
23 اردیبهشت 91 21:14
خوشحالم که خوشحالی سعی کن کارات به موقع انجام بدی
بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:24
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:36
خوش به حالتون دید بم هیچی نداد
زهره مامان آریان جون
24 اردیبهشت 91 0:01
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . روزت مبارک عزیزم
زهره مامان آریان جون
24 اردیبهشت 91 0:07
در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود روزت مبارک فرشته خلقت . . .(مامان آینده)
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:16
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مهربون .
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:18
من ازش کادو نمیخواستم که یه محبت کوچولو که بدونم اونم من براش مهم میگه من نمیدونستم روز زنه فکر میکردم فقط مادر
نایسل
24 اردیبهشت 91 11:43
مرسی گلم برای همین این همه غصه دارم
خاله جون احمد
24 اردیبهشت 91 12:47
تولد حضرت زهرا و عيدمون مبارك عزيزم زير سايه حضرت هميشه خوش باشي
تارا
24 اردیبهشت 91 15:24
ممنون روز شما هم مبارک
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 16:13
عزیزم انشااله که در بیداری نی نی گلتو بغل می گیری.
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 16:16
خصوصی عزیزم.
نرگسی
24 اردیبهشت 91 18:15
خدارو شکر .. ایشالله که بتونی خوب انجامشون بدی و موفق باشی .. ایشالله خوابت هم به واقعیت تبدیل شه البته نه اینکه شیر بپره گلوشا ..
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:57
ای جانننننننننننن عزیزززز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد