فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نظرات (22)

نسترن
19 اردیبهشت 91 11:28
سلام عزیزم خوبی خوشی چیکارا میکنی
مامان پورياپهلووون
19 اردیبهشت 91 15:07
حسناسادات
19 اردیبهشت 91 17:42
دلم کمی تنهایی میخواد. نیاز دارم کمی فکر کنم ولی...
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 18:01
پیدا کردی لطفا" به من هم ادرس بده
مامان ثمین
19 اردیبهشت 91 18:47
خدا که هست و ما هم هستیم و جاده هم آماده ولی میدونی فکر کنم اونقدر حرف و درددل داریم که نگفتنش بهتره...
نایسل
19 اردیبهشت 91 18:50
عزیزززززز دلم مرسی اره خیلی چسبید نگووووووو ه دوباره هوس میکنم
آسمونی ها
19 اردیبهشت 91 19:17
چه قشنگ ...
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 21:00
سلام عزیز دلم...! خوبی؟! قشنگ بود...............! وقتی خدا رو کنارت داشته باشی و باهاش قدم بزنی دیگه اصلا دوست نداری به انتها برسی و میخوای تا بینهایت باهاش خلوت کنی...
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:42
سلام عزیزه دلم . خوبی خوش میگذره دوستم ؟
آریا
20 اردیبهشت 91 7:54
سلام خاله جون . چرا تو همیشه دلت گرفته ؟ همش غصه های بقیرو میریزی تو اون دل کوچولوت خودتو اذیت نکن خاله جون یه کوچولو خصوصی داری :
نایسل
20 اردیبهشت 91 19:03
اوم عجیجم نون سنگگگگ با رب تازه اینقدر حال میده که نگو راستی اره دیدی چقدر خوشگله مثه فرشته هاست
مامانه ملیکا
20 اردیبهشت 91 19:38
سلام عزیزم خیلی زیبا بود چرا اینقدر دلت گرفته هر وقت نوشته هاتو می خونم تمام دلتنگیتو حس می کنم
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:29
گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟ گفتی:یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما .:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن . خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳) ::
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
21 اردیبهشت 91 18:36
سلام عزیزم با همون رمز قبلی به پست جدیدم دعوتی
زهره مامان آریان جون
22 اردیبهشت 91 0:33
اگه موفق شدی سفارش ما رو هم بکن یه کمی بیشتر هوامونو داشته باشه
بابای مهرسا
22 اردیبهشت 91 11:44
ممنون از حضورتون
مامان سمیرا
22 اردیبهشت 91 12:02
سلام خانمی روزت مبارک. عزیزم هنوز خدا بهت نینی نداده؟؟؟ایشالا هر موقع که خودش صلاح دونست میدهچون من خودمم چند سالی منتظر نینی بودم دوست دارم با تمام منتظرا دوست شم. بازم میام پیشت.
نایسل
22 اردیبهشت 91 16:11
بیا ببین عزیزم شاید باز شه
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 16:15
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. روزت مبارک عزیزم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 اردیبهشت 91 16:36
سلام عزیزم
روزت مبارک


سلام دوست گلم من همش میام پیشت اما قسمت نظرات و برام باز نمی کنه لطفا قالب وبت و عوض کن یا دوباره تنظیم کن
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:11
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید روزت مادر مبارک . . .
مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 19:53
عجب جاده ايي از اونا كه منم خيلي دلم ميخواد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد