فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

سلام بر امام رئوفم ....

1391/2/13 15:54
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امام رضا جونم ... سلام مولای خوبی ها و مهربونی های من ... سلام امام رئوفی که ایستادن روبروی ضریح مطهرتون غم رو از دلها میبره ... سلام اقای عزیزی که حرف دل همه رو به وسعت تموم گوش های دنیا می شنوید و جواب میدید... سلام بر امامی که چشم امیدم همیشه به لطف و کرمشون بوده و هست و خواهد بود انشالله...

     امام رضا جانم

اقا جونم خیلی دلم براتون تنگ شده نمی دونم چرا اما .... دلم می خواد بیام روبروی ضریح مطهرتون و ببارم و حرف بزنم و ... تا مثل همیشه مثل بال کبوترا سبک بشم و پرواز کنم .... 

هر وقت ازتون خواستم ما رو بطلبین دست رد به سینه مون نزدین که اینم از کرامت و بزرگیتونه اگه صلاحمونه بازم به این بنده های پر از گناه خدا ، یه نگاه مهربون کنید و دعوتمون .... گرچه که ما بدترین مهمونای درگاهتون هستیم اما مطمئنیم مولای ما ، سرور تمام خوبی ها و مهربونی هاست ...

قدر اسمونا .. نه...  تا خود خدا که من و بهش میرسونید ... دوستتون دارم . خاک پاتون رو می بوسم و به امید دیدار روی ماهتون ثانیه ها رو میشمارم .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نسترن
10 اردیبهشت 91 12:21
سیلام خوبی چیکارا میکنی؟
مامان پورياپهلوون
10 اردیبهشت 91 12:47
اميدوارم بزودي زود بريد پا بوس امام (ع) اگه دلت شكسته از همين جا مارو هم دعا كن
حسناسادات
10 اردیبهشت 91 13:03
ان شاالله بطلبه...
خاله جون احمد
10 اردیبهشت 91 14:35
يا امام رضا...
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 14:53
آخی..... دلم هواشو کرد بیا عسیسم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
10 اردیبهشت 91 15:12
چه خوب میشود اینجا دید فرشتگانِ خدایی را! میانِ صحنِ تو حس کردم حضورِ شیخِ بهایی را!... "بخشی از شعر خودمه" مننننننننننننم خیلی دلم تنگشونه
مامان اميرحسين
10 اردیبهشت 91 17:33
اسلام عليك يا غريب الغربا
آسمونی ها
10 اردیبهشت 91 18:44
سلام آخه چه همدل بودیم ما ... ایشالله قسمت همگی مون بشه به زودی. ای خداااااااااااااا
مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 91 20:37
یا امام رضا
مريم مامان نخودچي
10 اردیبهشت 91 20:55
منم دلتنگ ضريحشم الان دوسال ونيم نرفتم، چي ميشه...
♥ مامان آینده ♥
10 اردیبهشت 91 23:31
سلام مهربونم....!!! خوبی؟! چه دلنوشته ی قشنگی....! انشالله که آقا می طلبه.... ای کاش همه ی ما رو بطلبه و حاجت روامون کنه...
مامان حنا
11 اردیبهشت 91 1:43
وای عزیزم تو هم که شدی مثل من به خدا مدتی بود منم مثل تو شده بودم شاید بدتر احساس خفگی هم دست میداد بدجوری دلم زیارت آقا امام رضا رو می خواست ایشالله که زیارت نصیبت بشه دوست خوبم برات دعا میکنم
مامان ثمین
11 اردیبهشت 91 12:40
چی بگم که زیارت امام رضا هم دیگه قسمتمون نشده ... ولی چرا زیارت حضرت معصومه هفته پیش بودیم خوب زیارت برادر اگه نشد زیارت خواهرش که میشه
♥ مامان آینده ♥
11 اردیبهشت 91 17:25
سلام عزیزم....!!! خوبی مامانی مهربون؟! مرسی که اومدی.... آره حق با توئه عزیزم...! انشالله خداون هر زمان رو صلاح بدونن نی نیمون رو بندازن تو دامنمون...
مامان آبتین
11 اردیبهشت 91 18:30
عزیزم امیدوارم هرچه زودتر آقا شما رو بطلبه و برید پابوس مارو هم دعا کنید
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 19:30
ایشالله قسمت بشه هم برای شما هم برای ما......
زهره مامان آریان جون
11 اردیبهشت 91 22:42
مامان آریا
12 اردیبهشت 91 0:09
التماس دعا . عجیب دلم گرفته
نرگسی
12 اردیبهشت 91 0:26
چقدر قشنگ نوشتی منم دلم خواست ایشالله قسمتت بشه و قسمتمون بشه ..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد