فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

امان از غم مردم ....

1391/2/3 11:41
نویسنده : مامانی
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز پرم خوبی؟ منم خوبم البته دندونم درد می کنه اما خوبم خدا ی مهربونم شکرت چقدر به ما لطف کردی ، چقدر همیشه هوامون و داشتی و داری و ما رو ببخش به خاط همه ی غفلت هامون از نعمت های خوبت ... ما رو ببخش به خاطر ناشکری های گاهانه ... ببخش ما رو به خاطر همه ی بدی هامون. 

دلم نمی خواد اصلا اینجا برات ازین حرفا بزنم اما باید بگم تا یه روزی که بزرگ شدی بدونی دنیای اطراف ما چه خبر بوده .. خدایا دنیای زمان تو چه خواهد شد؟ چه طور می تونم اگه بیای تربیتت کنم ؟ دوستت باشم ؟ چه طور می تونم راه خوب و بد و بهت نشون بدم ؟ خدایا کمک کن مثل همیشه و توان بده تا خودمون اینقدر بزرگ شیم که بچه هامون رو بزرگ و خدایی تربیت کنیم . خدایا به حق حضرت زهرا هممون رو کمک کن تا دسته گلی که انشاالله بهمون هدیه می دی رو سالم و شاد و با طراوت نگه داریم .... خداااا.

راستش غرض این همه نوشتن حرفا و مطالبی بود که این چند روز از مردم اطرافم شنیدم و خوندم که اعصابم و بد جور ریخته بهم . می دونی که رشته روانشناسی یعنی عمق مشکلات مردم اما من هنوز بعد 4 سال بودن تو این فضا و حرفای جور و واجور استادا بازم بهم میریزم . مثلا ... ولش کن اگه مامانا فقط خواننده بودن می نوشتم اما چون تو می خوای بخونی نمی خوام بشنوی این مسئله رو . نمی خوام بشنوی .... نمی خوام ....

دیروز تو یه وب خوندم که یه دختر که همسری با بچه داره بد دچار مشکل شده خیلی براش دعا کردم خیلی براش دعا کنین . 

وای دلم داره از غم مردم اطرافم می ترکه .... از مریضی دایی و عزیزجون و مامانم از اتفاق یه هو برای شوهر خاله ام که امده تو حیاطشون سیم برق رو عایق بزنه تا بچه ها رو برق نگیره اما خودش و برق گرفته و الان حالش بده .... از .... خدا .... مردم از غم مردم اطرافم .

شاید تو یه پست نوشتم مورد وحشتناکی رو که دیروز شنیدم و چیزهایی که تو این 4 سال از استادام شنیدم که همشون در عین تلخ بودن و خیلی تلخ بودن واقعیته و خدا اون روز و نیاره که برای ما باشه اما شاید اگاهی داشتن ازشون بهتر از فرار ازشون باشه ...

برای همه دعا کنیم برای هم دعا کنیم . برای اینکه صاحبمون بیاد دعا کنیم و باورمون بشه اگه اون بیاد عدالت همه جا موج میزنه و بهشت میشه خونه ی تک تک ما ... خدا فرجش رو برسون و محبتش رو تو دلمون هزاران برابربیش از الان . خدا هممون رو کمک کن تا مولا و امام زمانمون رو بشناسیم و عاشقش باشیم . خدا دوستت دارم خدا عاشقتم خدا ممنونتم خدا نوکرتم خدا بندتم خدا .... و نحن اقرب علیکم من حبل الورید ... و ما از رگ گردن به شما نزدیک تریم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نسترن
3 اردیبهشت 91 12:28
اره توی این دنیا بعضی ها چنان مشکلاتی دارن که وقتی با مشکل خودت مقایسه میکنی میبینی واسه تو که هیچی نیست تو به جای غصه خوردن درست رو بخون
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
3 اردیبهشت 91 12:31
حق داری نگران باشی عزیزم منم خیلی نگران آینده ی بچه م هستم ایشالله خود خدا حفظشون کنه خداجون کمکمون کن
مامان پوريا پهلووون كوچولو
3 اردیبهشت 91 13:02
ما اگه خودمون هم غمي نداشته باشيم از غم دورو بريهامون ذره ذره اب ميشيم خدا همه بيمار هارو رو شفا بده
مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 13:03
واقعا میفهمم چی میگی... تو روانشاسی خوندی و اطرافیانت دیدی من بدون روانشانی میشم واسه همه مشاور و البته سنگ صبور... راستی خیلی بدی من گذاشتی تو خماری خب ماجرا بگو... قربونت برم از فردا واقعه شروع کن بلدی که هر پنچ شنبه هم یه دعا داره خواستی بگو بهت بگم کجای مفاتیح ... فقط یادت نره اگه یک روز نخونی دیگه نمیشه... راستی فردا اولین نیتت سلامتی و فرج امام زمان (عج) باشه...
نسترن
3 اردیبهشت 91 13:06
چه باحال باخواهرت جاری هستی گفتم هیچی نمیگی
نسترن
3 اردیبهشت 91 13:07
میبینم که امروزم میخوای در بری خودت رو راضی نکن
فاطمه سادات
3 اردیبهشت 91 13:07
عزیــــــــزم منم چند شبه خواب بلا و مصیبت میبینم دیشب خواب یه تصادف خیلی وحشتناکو دیدم خیلی به هم ریختم راستی درباره اون نمایش هم احتیاج به بلیط نیس نمایش مسلم هم تو کانون پیروزی برگزار میشد الان خرابش کردن جای دیگه منتقل شده
مریم مامان نخودچی
3 اردیبهشت 91 13:22
بی زحمت دوست جون شماهم متن سوره واقعه بذار تو وبلاگت ثواب داره هرکی اومد وبت بخونه ماهم بهره میبریم....
مامان ثمین
3 اردیبهشت 91 14:17
اللهم عجل لولیک الفرج
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 91 14:32
سلام عزیز دلم غمت به من هم سرایت کرد.......... دعا میکنم که دعایت مستجاب شود. آمین
حسناسادات
3 اردیبهشت 91 16:53
تو این دوره زمونه تربیت بچه مخصوصا دختر خیلی میشکله. ان شاالله خدا کمکمون کنه فرزند صالح تحویل جامعه بدیم. دنیا خیلی خراب شده. ان شاالله امام زمان ظهور کنه و خودش به دادمون برسه
حسناسادات
3 اردیبهشت 91 16:53
من شما رو لینک کردم. میشه شما هم منو لینک کنید؟
فاطمه سادات
3 اردیبهشت 91 18:47
محتاجیم به دعا
نسترن
4 اردیبهشت 91 14:36
محمد طاها
4 اردیبهشت 91 17:41
سلام خانمی.خوبید؟مدتیه به ما سر نمیزنید.دلم تنگ شده بود گفتم حالی بپرسم.راستی کنجکاو شدم ماجرا رو بدونم.اگه شد تو وبلاگ طاها ماجرا رو برام بنویس.به امید دیدار
مرتضی
6 اردیبهشت 91 16:45
سلام دوست عزیز ، نفیس در بهشت عدن منتظر شما است خانواده ی محترم شما انشا ء الله از زمینه سازان ظهور حضرت مهدی عجل الله است ،دوست دارم باهم تبادل لینک و برو بیا و اظهار نظر داشته باشیم،اگه موافقی و افتخار میدی منو با عنوان دوست آخرالزمانی یا بصیرت آخرالزمانی لینک بفرما و دوباره بفرما که شما رو با چه عنوانی لینک نمایم.امیدوارم موفق باشی ، همیشه و همیشه.
مامان یاس
8 اردیبهشت 91 16:32
منم خیلی میترسم اگه فرزندم آمد چطور با این چیزها آشناکنم چطور این دنیای سخت را بهش نشون بدم خیلی سخته درک میکنم چه میگویید غم مردم هم حقیقتا یک آزمایش هست برای ماهیچ چیز بدون حکمت نیست. صلوات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد