فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

پرسشنامه

1391/1/27 16:37
نویسنده : مامانی
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه کوچولوی بهاری من 

خوفی ؟ منم خوفم امروز صبح امدم خونه ی مامان جون اینا و تقریبا نزدیکای در بودم که بارون زد البته از صبح میومد اما یه کوچولو وسطش قطع شد اما واااااااااااااای اگه بدونی چه رعد و برقایی میزد حتما باید نماز ایات بخونم . حالا خوبه خونه خودم تنها نبودم .

بعدم که از کی تا حالا داریم با خاله جون پرسشنامه ی مربوط به پایان نامه ام را تصحیح میکنیم که مردم از خستگی ...

موضوع پایان نامه ام : رابطه سلامت روان و رضایت زناشویی است البته با مقیاس scl90 که 9 اختلال روانی رو می سنجه و ازمون رضایت زناشویی اینریچ که 9 تا متغییر داره حالا این 9 تا با اون 9 تا 81 فرضیه رو نمی دونم می خوام چه جوری بهم ربط بدم . از کی تا حالا به همه رو انداختم برام پرسشنامه بگیرن و پر کنن که تا الان 34 تا شده حالا باید 100 تا باشه فکر کن !!!!!!!!!!!!!!!!!

موضوع سمینارم هم : case study برداشتم درمان فرد مبتلا به فوبیا که هنوز هیچ کارش و نکردم وای خدا سمینار و باید تا اردیبهشت دفاع کنم پایان نامه رو هم تا تیر .... هر روزم میگم از امروز جدی شروع می کنم اما نمی دونم چرا امروز نمی رسه !

اخه تو خودت قضاوت کن مادری من ترم اخری با این همه کار تفسیر قران هم تحقیق داده با مددکاری !!!!!!!!!!!!!!

اخه ادم حرف دلش و به کی بگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان نه بله !!!!!!!!!!!

پاشم برم پایین و دایی جون و بشونم پای پرسشنامه ها تازه الان مرحله ی اولشه فقط نمره گذاری بعد باید میانگین بگیرم ، نمره نهایی ، و تفسیر که از همه مهمتره و بعد برسه به دست اماریست و یه پول قلمبه بدم تا داده ها رو تجزیه و تحلیل کنه و بعد خودم تبین ....و بعد نوشتن کل کار ....

مثل اینکه خیلی کار دارم . فعلا خدافظ جوجو طلای من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

عارفه
27 فروردین 91 17:04
موفق بشی ایشالله
نایسل
27 فروردین 91 17:09
ريالربونت برم ایشالا موفق باشی کاراتو تموم کنی منم مثه توم شایدم بدتر
نسترن
27 فروردین 91 18:19
اخی عزیزم عیب نداره این روزا میگذره بعد میبینی چقدر دلت واسه همه این روزها تنگ شده انشالله همه کارات با موفقیت به پایان برسونی
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 21:51
عزیز دلم امیدوارم همیشه موفق باشی و بتونی به راحتی این مرحله رو پشت سر بذاری
الهه
27 فروردین 91 22:42
من توي يكي از شهرستاناي شيرازم.بيمارستان خصوصي نداره عزيزم.
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 فروردین 91 23:39
اميدوارم موفق بشي و به اميد خدا سختيهارو پشت سر بزاري همين كه موضوع پايان نامه رو پيدا كردي يعني نصف راه رو رفتي
نایسل
28 فروردین 91 3:08
اره ایشالا همیشه زود بیدار میشم
مریم مامان نخودچی
28 فروردین 91 9:39
موفق باشی...
مامان وانیا
28 فروردین 91 10:26
سلام عزیزم رمز و یکبار دیگه برات میذارم ببین شاید اشتباه شده
امیــــــرشـــــیما
28 فروردین 91 11:33
ســـــــــــــلام دوســــتــــــ گــــلــم وبـــــ عالـــی دارـی خوشـــحـال میـشـم بـه وبــــ ماهــم یه ســـربـزنی تا امشــبـــ یـــا فــردا چــــتـــ روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــتـــــ میــــشــه و آدرســــــشـــــ تــویـه وبـــــــ گذاشـــــته مــــیــشـــه دوســـــتــــ داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوبـــــ و دوســــت داشتـــنی برا ـــــی دوســــتـــــ یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلـــاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای
مریم مامان نخودچی
28 فروردین 91 16:15
پس ما هم منتظر عکس هاس شما باشیم... راستی اس ندادی...
مریم مامان نخودچی
28 فروردین 91 16:17
بیا نی نی گپ...
نرگسی
28 فروردین 91 17:30
واااااااااااااای چقدر کار داری عزیزم .. خدا بهت قوت بده همشو بتونی به پایان برسونی با موفقیت ..
الهه
28 فروردین 91 18:20
ممنونم كه انقدر لطف داري بهم.مرسسسسسسسسسسسسسسسسسيييييييييييييييييييييييييييي
نرگسی
28 فروردین 91 18:29
اااااپس زودی بذار ببینیم ..
مامان اميرحسين
28 فروردین 91 20:25
ايشالا موفق باشي خيلي بارون ديروز باحال بود و البته ترسناكااااا من يكم ترسيدم


من خیلی ترسیدم
زهره مامان آریان جون
29 فروردین 91 0:03
موفق باشی
تارا
29 فروردین 91 21:58
وایییییی!اسم پرسشنامه و تحقیق رو نیار که روانی شدم! امسال عید که من اصلا نفهمیدم چه جور گذشت! چشمام از کاسه در اومد!اما هنوز کامل هم نشده!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد