فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

بارون

1391/1/26 0:37
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داره بارون میاد نمی دونم چرا اسمون دلش گرفته ... 

با بابایی رفتیم بیرون بریم پارک اما با وجود بارون نشد فقط به بستنی رسیدیم .

اینم یه حدیث قشنگ تو این شب بارونی :

            حدیث

زیر باران باید رفت و دعا باید کرد ....  

و دعا : خداوندا بر محمد و خاندان پاکش درود بفرست .... امین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

نایسل
26 فروردین 91 0:46
ای جان نوش جونت گلم منو علیرضا هم بد یه دعوای سخت رفتیم قدم زدیم
مامان حنا
26 فروردین 91 3:02
باران پاییزی
26 فروردین 91 3:58
وقتی بعلاوه ی خدا باشی منهای هرچیزی زندگی میکنی هوای گرفته و بارونی خیلی حال میده
مادر کوثر
26 فروردین 91 9:48
وای عزیزم وقتی بارون میاد یعنی آسمون بغش ترکیده و هم دل خودش داره باز میشه و هم دل ما باز میشه بارون یعنی آخر دلتنگی برای بعضی این آخر یعنی پایان و برای دیگری این آخر یعنی نهایت
خاله جون احمد
26 فروردین 91 10:43
سلام نازنین سال نو مبارک بستنی نوش جانت
فاطمه سادات
26 فروردین 91 13:35
اللهم صل علی محمد و آل محمد حدیث قشنگی بود مرسی
نسترن
26 فروردین 91 15:56
به به دلمان اب افتاد بستنی چیزی که ما عاشقش هستیم بستنی هندوانه و دلمه
نایسل
26 فروردین 91 16:37
به خدا من این کاری که گفتی کردم میگه تو ارایش نکن میگم باشه من نمیکنم اما اون میکنه باز میگه تو نرو با دوستات میگم باشه چقدر بگم خسته ام کرده دیگه همیشه برای انجام هر کاری شرط میزاره
نایسل
26 فروردین 91 17:25
مرسی دوست جونی خیلی دلم گرفته اینقدر گرریه کرده چشام داره از گف میترکه من چی کار کنم عید رفتم خونه مادرش براش ییه ظرف خریدیم هدیه بردم اون یه عیدی هم به ما نداد من خواهرم تا روز معلم زنگ میزنه به مامان شوهر من تبریک میگه اما اونا نه مامانش نه خواهرش عید غدیر و به خاناوده من تبریک نمیگم هر کار میکنیم دوقورتو نیمشون باقیه نمیدونم به خدا کلافمم اصلا خوبی رو نمیفهمن وظیفه میدونن
عارفه
26 فروردین 91 18:08
چه خوب بود اومدی مراسمم تو وب؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 18:22
سلااااااااام من چند بارسعی کردم نظر بذارم به سختی گمونم موفق شدم!!!!!! سال نو شما مبارک و ایشالا به همه آرزوهای خوبتون برسید . دوست دارم منو لینک کنید اگه ممکنه
مامان پریسا
26 فروردین 91 19:01
الهم صل اله محمد و ال محمد



عزیزم در سال جدید از نی نی خبری نیست؟


نه عزیزم فعلا خبرا پیش پایان نامه و سمیناره
مریم مامان نخودچی
26 فروردین 91 19:31
وای عزیزم... منم مثل تو بودم سر پرده خریدن انقدر گرون بود که نگو... حتی پرده اتاق خوابم بیشتر پذیرایی بود... وای اشکم دراوردی...
الهه
26 فروردین 91 22:10
عزيزم فردا ميخوام برم ازمايش بدم.حتما بهتون خبر ميدم.
مامان اميرحسين
26 فروردین 91 22:42
آخ چه ميچسبه بستني خيلي بارون خوبي بود عالييييييي بود من رفتم لادن نون خامه ايي خريدم


وای گفتی دلم خواست
نایسل
27 فروردین 91 16:09
مرسییییییی عشقمممممممم
نایسل
27 فروردین 91 16:21
اره خدار وشکر علی امروز خوب بود ه مرسی به فکرمی بوسسسس
نایسل
27 فروردین 91 16:27
ایشالا حتما گلمممم
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 9:56
سلام میشه یه تک پا بیاین و به طهورا رای بدین ایشاله جبران میکنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد