فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

اذان صدای دعوت خدا

1390/11/9 12:31
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی ؟ الان داره اذان می گه : الله اکبر الله اکبر .... خدا بزرگ تر است ....شهادت می دهم  هیچ خدایی جز او نیست .... شهادت میدم محمد رسول و فرستاده اوست .... علی ولی اوست ... بشتابید به سوی نماز .... بشتابید به سوی بهترین کارها ... بشتابید به سوی رستگاری .... 

ای خدا این اذان چه صدای زیباییه برای دعوت .... از تموم دعوت نامه های مهمونی ها تو این دنیا قشنگتر و اروم تره .... شاید برای تموم دعوت نامه ها ادم علاوه بر خوشی یه استرس هم داشته باشه اما اذان و دعوتش برای نماز فقط ادم رو به ارامش و بهترین کارها دعوت می کنه .... 

بابایی هر وقت صدای اذان میاد شروع می کنه و میگه الله اکبر و بعد صلوات می فرسته .... خیلی عادت قشنگیه دلم می خواد تو هم ازش یاد بگیری ...

می دونم الان تو بهشت داری با خدا حرف میزنی ... منم دلم می خواد با خدا حرف بزنم و کلی درد و دل کنم .... بده ادم صدای دعوت کسی رو بشنوه و معطلش بذاره اونم کسی که مهمونیش تنها برای خود ادم خوب  و مفیده ... پس ازت می خوام که همیشه نمازت و اول وقت بخونی نازنینم ....

برامون خیلی دعا کن چون وقت اذان دعا مستجابه ....

                                           الله اکبر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

آسمونی ها
9 بهمن 90 12:41
خیلی گلی
غصه هام کوچیکه و دلم خیلی خیلی کوچیکتر.
ولی با وجود عشقم به همه غم های عالم حریفم.
مرسی دوست گلم
خیلی مهربونی
ممنون که به یادمی


مامان اميرحسين
9 بهمن 90 12:49
ان شاالله
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
9 بهمن 90 13:23
سلام عزیزم
خیلی قشنگ احساستو بیان کردی و البته اشک من رو سرازیر...........
التماس دعا


عزیزم دل خودت پاک و زلاله مثل بارون ....
خاله جون احمد
9 بهمن 90 17:45
چه احساس زلالي عزيزم تو لحظه هاي قشنگت منم دعا كن
نرگسی
9 بهمن 90 18:58
بازم بببببببببوووووووووووووووسسسسسسسسس
زهره مامان آریان جون
9 بهمن 90 22:36
وقت اذان ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید.
نرگسی
10 بهمن 90 0:36
عزیزمییییییییی
مامان آینده
10 بهمن 90 1:34
سسسلام .ممنون از نظراتت عزیزم ... من لینکت کردمااااااا بازم بهم سر بزن
عارفه
10 بهمن 90 10:31
سلام عزیز
نتونستم جلو خودمو بگیرم و به روز شدم


وای وای وای وایییییییییییییییییییییییییی
شاهده
10 بهمن 90 11:48
سلااااااااااام عزیییییییییزم خوبی؟ نه نرفتم دوباره...فقط امتحان داشتم گلم...پشت سر هم بود اصلا وقت نمی کردم بیام...دوست دارم
مامان اميرحسين
11 بهمن 90 12:25
خصوصيييييي
مریم مامان نخودچی
11 بهمن 90 14:30
به به .... چه متن قشنگی.... مامان نفس طلایی مرسی از اینکه میای وبلاگم... بووووووووووووووووس راستی داستان جدید یادت نره.... برام تو پست خصوصی از خودت بنوس کجا زنذگی مینکی؟؟؟؟
فرناز
11 بهمن 90 17:17
زیبا بود.....
آسمونی ها
11 بهمن 90 18:25
سلام کجایی؟ نیستی!!! دلم برای خوندن نوشته هات تنگ شده ...
مامان ملیکا
11 بهمن 90 20:50
سلام عزیزم خیلی زیبا احساست رو بیان کردی منکه تحت تاثیر قرار گرفتم به ما هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد