فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

یا امام رضا (ع)

1390/11/4 23:10
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

ای امام رئوف ما عاشقانه دوستتون داریم .... ممنون که این همه خوب و مهربونید و ما رو از نگاه پر مهرتون دریغ نمی کنید ... ممنونم مولای تنهایی های من ... سرور من ... اقای من ....

زائری بارانی ام اقا به دادم می رسی ؟  

بی پناهم خسته ام تنها به دادم می رسی ؟..........

پشت و پناه دل تنگ ما همیشه و همه جا یاد شما و ذکر شماست و بهشت دنیا برامون حرم مطهرتون 

       مشهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آسمونی ها
5 بهمن 90 12:34
السلام علیک یا غریب الغربا
رادین
5 بهمن 90 18:31
ای امام هشتم خودت طعم تلخ غربت را چشیدی رهایم مکن
مامان پریسا
5 بهمن 90 22:20
من هم تسلیت میگم.
عارفه
6 بهمن 90 0:32
دلتنگشم


منم به شدت
parya
6 بهمن 90 12:33
سلام من پریا هستم اگه دوست داری به منم سر بزن
مریم مامان نخودچی
6 بهمن 90 15:56
سلام عزیزم چند بار سرزدم.... دیدم به روز نکردی ؟؟؟؟ کجاییی؟؟؟؟ رمان داره به جاهای قشنگش میرسه؟؟؟ بدووووووووووووو
عارفه
6 بهمن 90 17:43
السلام علیک یا سلطان من علیک السّلام میخواهم بیا
مامان ريحان جيگر
7 بهمن 90 20:17
البته حرم خواهرشون هم يه بهشت ديگه اس ها. بياين اين ورا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد