فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

سوغاتی

1390/10/14 23:34
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من حالت چه طوره ؟ منم خوبم خدا رو شکر 

امروز یه مقداری درس خوندم البته خیلی کم ... بابایی دیر امد خونه و منم برای شام یه غذای خوشمزه گذاشتم تا وقتی خسته و گرسنه امد همه چی مرتب باشه ...

مامان جون منصوره اینا هم تازه از کیش رسیدن و کلی سوغاتی واسه مون خصوصا من اوردن وقتی بابت تشکر زنگیدم مامان گفت چون تو نی نی نداری سوغاتی های خودت بیشتر از بقیه شده ... منم گفته خوبه دیگه تا نی نی بیاد یه ذره خودمون روی دور باشیم ... البته که با توجه به ته تقار بودن من ، من چه با تو چه بی تو نی نی خواهم ماند کوچولوی من قلب

مامان تو با یه دل عین نی نی ها ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابای مهرسا
14 دی 90 23:39
تشکر
مامان آریان جون
15 دی 90 0:07
مبارکت باشه عزیزم منم عاشق سوغاتیم.
مامان زهرا نازنازی
15 دی 90 0:44
سوغاتی هاتون مبارک باشه
خاله جون احمد
15 دی 90 15:00
مباركت باشه نازنين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد