فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

با قلبی ....

1390/10/13 20:30
نویسنده : مامانی
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی ؟ منم خوبم امروز رفتم خونه ی مامان جون اینا و امروزم درس نخوندم البته یه ذره درمان وسواس و خوندم اما واقعا سخته ... 

خیلی ناراحتم اخه مامان شما شاگرد اول گروه روان شناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی ه و همیشه بچه فعال و درس خونی بوده اما نمی دونم این ترم چم شده ؟ واقعا نمی دونم فکر کنم واقعا از اضطراب سختی امتحانا بی خیال شدم و یا شاید نه قطعا خسته شدم به هر صورت 16 سال درس خوندن پشت سر هم مخصوصا سالهای دانشگاه که هم خانم خونه بودم و هم دانشجو خیلی خسته ام کرده .... خیلی خسته ام ... نمی دونم یادته تا چند وقت پیش میگفتم حتما امسال ارشد اما دیدم واقعا نمی تونم...

شاید نه حتما این ها درد دلی بود برای تو که یه ذره دلم باز شه اما باز نشد چه جالب نیشخند

امشب من بابایی و شام مهمون کردم و رفتیم یه جای جدید (گندمک تو علامه جنوبی ) البته راستش غذاش خیلی خوب نبود یعنی معمولی بود ولی من به روی خودم نیاوردم چشمک

با دلی گرفته از این روزگار و با قلبی پر امید از بهبود اوضاع خداحافظ قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای مهرسا
13 دی 90 23:13
امیدوارم در تمام مراحل زندگی سر بلند باشید
مامان آریان جون
14 دی 90 0:11
خدا کنه دلت هیچوقت نگیره. چون شام مهمون شما بود پس حرف نداشت
خاله بانو
14 دی 90 0:19
سلام مامان خانوم چرا دلت گرفته گل خانوم؟ خدا نگهت داره عزیز جونم ایشالا وقتی نی نی گل اومد حسابی شاد و سرحال میشی منتظر اوج انرژیت هستم راستی مامان خانوم اگر دوست داری تشریف بیارید خونه خاله دوست دارم نی نی گل شما هم یکی از اعضای خونه خاله باشه... اینم یه بوس آبنباتی برای تو مامانی و نی نی جونم
مامان زهرا نازنازی
14 دی 90 9:17
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
مامان پورياپهلووون
14 دی 90 11:52
سلام از دلداريتون بابت ديشب ممنون اميدوارم تو درسات موفق باشي اخه خودم هم ليسانس روانشناسي عمومي دارم وخانه داري مي كنم
مامان اميرحسين
14 دی 90 14:10
سلام خوب هستين ايشالا كه توي درسهاتون موفق شين و همچنان شاگرد اول بمونين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد