فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

برگ گلم

1390/10/5 16:17
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پرم برگ گلم هستی من حالت چه طوره ؟ خوبی ؟ منم خوبم امروز هم اخرین دو شنبه ی ترم 7 بود و اساتید منابع امتحانا رو گفتن جالبه وقتی اسم حذف یه قسمتایی میاد برای اینکه مباحث خیلی زیاده یه جوری مخالفت می کنند و بهشون بر می خوره که انگار چی کار کردیم و چی گفتیم ؟ اما کلا این روز ها خیلی سخت و بده ... من که اصلا دوستشون ندارم و فقط دلم اولین روز اسفند بشه ... همین 

خلاصه این روزها روزهاییه که خوشحالم تو نیستی چون اگه بودی و همزمان امتحان هم می د اشتم اون وقت نمی شد تموم حواسم و وقتم رو تو باشه و من اصلا این و دوست ندارم و از خدا می خوام هر وقت مهمون خونه ی ما شدی ما در بهترین شرایط پذیرایی از تو که بزرگترین و قشنگ ترین نعمت و امانت خدایی باشیم و عالی از امانت خوب خدا پذیرایی کنیم ... تا خدا چی صلاح بدونه .... دوستت دارم برگ گلم ماچ

           برگ گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

mamani helena
5 دی 90 17:59
enshala har vaght ke khodet bekhay va khoda salah bedone golam
مامان تربچه
5 دی 90 18:34
سلام دوست عزیز
آدرستون رو از وبلاگ نی نی با طعم بهشت پیدا کردم

فهیمه جون، مدیر وبلاگ "نی نی با طعم بهشت" 7 ماه و 8 روزش هست،

احتمال زایمان زودرس داره. از دیروز توی بیمارستان بستری شده

براش خیلی دعا کنید

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء


سلام عزیزم حتما ممنون خبر دادی انشاالله که به سلامتی باشه
خاله جون احمد
5 دی 90 19:22
سلام مامان نفس طلايي منم اين روزها خيلي خوشحالم كه ني ني ندارم آخه توي اين روزهاي امتحان به زور وقت براي خودم دارم چه برسه به ني ني براي منم دعاكن هر وقت خدا صلاح ميدونه فرشته ما هم به اين دنيا بياد توي امتحانات هم موفق باشي انشاالله قدر اين روزهاي باقيمانده تحصيلت را بدون خيلي روزهاي خوشي هستند
مامان تربچه
5 دی 90 21:59
وای چه بامزه
شما هم مثل من با نی نی فرضی حرف می زنید
حس قشنگیه. نه؟


اره واقعا یه جورایی ادم و اماده می کنه برای حضورش و محبت نی نی و تو دل ادم بیشتر می کنه
رادین کوچولو
6 دی 90 12:07
خاله جون درسته که روزای سختی داری ولی می دونم در اینده یاد این روزا می افتی و میگی هی ی ی ی چه زود گذشت
سمیه : مامان مسیح مقدس
6 دی 90 16:08
خصوصی داری عزیزم
عارفه
6 دی 90 17:23
واقعا همینطوره ها
مامان علی مرتضی
6 دی 90 18:55
سلام خوبید؟ میشه به وب ما سر بزنید و اگه از طرحم خوشتون اومد به مارای بدید کد ما 168 اگه به آشناهاتون هم سفارشمون کنید که خیلی خوب میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد