فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

خرید خونه

1390/4/31 20:36
نویسنده : مامانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من خوبی نازنینم ؟ چه خبرا؟ الان من و بابایی می خواستیم بریم هایپراستار خرید کنیم واسه خونه ، اونجا نی نی ها یا تو ماشین های کوچولو می شین یا تو سبد خرید یا اینکه ناز و مامانی میرن این ور و اون ور و واسه خودشون لوازمی و که لازم دارن ( خوراکی یا اسباب بازی یا..) بر میدارن . یاد حسین کوچولو افتادم ( پسر عمو محسن و خاله زینب جون ) که یه دفعه خاله زینب تعریف میکرد حسین کوچولو تو فروشگاه واسه خودش یه سبد بر میداره و هر چی دوست داره میریزه توش ... کاش تو بودی نازم تا برات هر چی که دوست داشتی می خریدم 

ان شاالله وقتی از بهشت امدی پیشمون میبرمت خرید تا خودت خوراکی ها و اسباب بازی هات و انتخاب کنی فندق من ببین این اسباب بازی ها رو دوست داری واست بخرم ؟ 

عروسک

یا این و 

عروسک

شایدم اگه پسر باشی ماشین دوست داشته باشی خوب می خرم برات قشنگم 

ماشین

برات یه اتاق خوشگل می چینم که تا حالا کسی ندیده باشه نفس طلایی من 

سیسمونی

خیلی دوستت دارم نفس طلایی من قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
31 تیر 90 22:49
ایشاالله نفس طلایی هرچی زودتر میاد پیشتون


ممنونم انشااله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد