فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

پروانه

1390/4/31 16:34
نویسنده : مامانی
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروانه ی من توی حیاط مامان جون فاطمه ، روی گلهای باغچه ، بعضی روزا یه پروانه ی سفید قشنگ میاد و روی گلها میشینه ، اونقدر ناز مثل تو که این همه نازی ، من وقتی بچه بودم اونقدر دوستش داشتم همش میرفتم و میدویدم دنبالش تا بگیرمش البته که نگرفتمش اخه مامانی ادم نباید حیوون ها و بقیه ی ادم هایی که از خودش کوچیکتر و ضعیف تر هستند رو اذیت کنهچشمک

الانم اون پروانه رو خیلی دوست دارم اما تو رو تو دنیا از همه چی بیشتر دوست دارم پروانه خوشگلم که امدی و توی قلب مامانی لونه کردی قربونت برم عزیز دلم چقدر دلم می خواست که باشی پروانه ی من قلب

 

پروانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد