فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

اندر احوالات مامانی

1390/7/23 11:07
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی ؟ منم خوبم البته الان حسابی حالم گرفته است چون که جواب ازمون اکسین و دیدم و دیدم به به چه گلی کاشتم و کلی ناراحت شدم و زنگ زدم به بابایی بابایی هم گفت که اشکال نداره اون موقع درس نخونده بودی و الان تلاش کن اما الانم همش نا خوداگاه درگیرم مثلا همین امروز جایی دعوتم یا دیروز رفتم نمایشگاه رسانه و با بابا و دایی جون کلی خرید کردم ....

نمی دونم اما خدای مهربون خودت از علم بی کرانه و همت بی نهایتت به من هم علم و همت  بده مثل همیشه تنها محتاج نگاه پر از مهر تو ام که تو بزرگ ترین و عزیزترین و مهربون ترین خدا و من بدترین و کوچک ترین و حقیر ترین بنده ام ....

خدا جون ممنونم که خودت رو به ما دادی تا یه تکیه گاه به بزرگی خودت داشته باشیم .

روی ماهت رو می بوسم خدای مهربونم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پریسا
23 مهر 90 14:04
سلام مامانی آینده. خوبی گلم؟ ناراحت نباش خدا کمکت میکنه. راستی کارهای مامان هم خیلی خوشکل و نازن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد