فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

روز دخملای گل

1390/7/7 23:03
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مادر یا پسمل مادر خوبی کوچولوی نازم ؟ منم خوبم خدا رو شکر امروز یه روز خیلی قشنگه روز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر بزرگوار امام رضا جونم (ع) که من بی نهایت دوستشون دارم و یه روز خوب دیگه یعنی روز دخملای نازه ! دخمل نازم روزت مبارک عزیزکم اگه بودی و اگه دختر بودی امروز تموم ستاره ها رو برای جشن فرشته بودنت دعوت می کردم و به زیبا ترین نعمت خدا از تموم جونم افتخار می کردم و از بودن باهات لذت می بردم و یا اگه پسر بودی چقدر خدا رو برای داشتنت شکر می کردم ....

عزیزم امروز تولد دختر دایی هام بود و الحمدلله خوش گذشت ، راستی اگه بیای منم برات هر سال جشن تولد مفصل می گیرم ، اخه مامانی عاشق جشن تولده و هنوزم که هنوزه مفصل ترین جشن تولد خانواده واسه منه لبخند 

خلاصه فرشته ی نازم بی نهایت دوستت دارم و لحظه ها رو برای حس بودنت و حس مادر شدن می شمرم ( کاش درسا نبودن تا تو رو زود تر به زندگی دعوت می کردم ، خدایا هر وقت صلاحه نی نی ما رو از بهشت بیار پیشمون امین )

           حضرت معصومه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عارفه"مامان آینده"
7 مهر 90 23:27
سلام.اتفاقی وبلاگتونو خوندم.حس کردم خیلی مثل همیم
مامان آریا
8 مهر 90 8:32
آمین به دعای قشنگت
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 16:50
این روزو بهتون تبریک می گم عزیزم
مامان آبتین
9 مهر 90 8:27
منم مثل شما عاشق تولدم مامانی . کاشکی نفس زودی بیاد
مامان وانیا
11 مهر 90 14:22
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد