فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

من مامانی

1390/7/4 20:17
نویسنده : مامانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره ی من خوبی ؟ منم مامان شما ! من و می شناسی ؟ تا حالا من رو دیدی؟ اصلا جایی هست که تو توش وجود داشته باشی ؟ تو تقدیر من موهبت بزرگ مادر شدن ثبت شده ؟ زمان صلاح امدنت رو می دونی ؟ و هزار تا سوال دیگه که وقتی بهشون فکر می کنم می فهمم من انسان تا چه اندازه در برابر علم بی کران خدای عزیزم نادان هستم !!!!

خدای علیم من دوستت دارم و عاجزانه ازت می خوام که بهترین ها رو پیش رومون قرار بدی ... ممنونتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آریان جون
4 مهر 90 23:12
امیدوارم همیشه بهترینها تو تقدیرتون باشه
خاله مصی
5 مهر 90 8:30
کوتاه ترین فاصله برای دوست شدن یه لبخنده میخندی یابخندم؟
nafasemaman
5 مهر 90 10:30
ایشالاه ............... هیچ موقع نا امید نشو عزیزم / خدا بزرگ ترو مهربونتر از اونیه که ما فکر میکنیم
مامان شادن
6 مهر 90 11:14
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی اما اون وب رو رمز گذاشتم و یه وب جدید با همون مطالب درست کردم www.shadenjoon.niniweblog.com
یه مامان مهربون
7 مهر 90 20:56
مامان آبتین
9 مهر 90 8:21
با آرزوی بهترینها برای نازنین ئترین مامان دنیا
مامان وانیا
11 مهر 90 14:17
وای چند تا پست عقب موندم همش چند روز سرم شلوغ بود خیلی فعال شدی مامان نفس طلایی فکر کنم هوای نی نی بد جور مشغولت کرده ؟
مامان لیلا
13 مهر 90 18:53
امیدوارم هیچ وقت تو دل مامانی غصه نذاری چون مامانا خیلی غصه اینده ستاره هاشون رو میخورن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد