فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

آلیسا

1390/7/4 12:39
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

آلیسا آلیسا جینگلی آلیسا                     هی ی ی ی ی ی ی 

سلام جیگرم حال شما ستاره ی مخمل من ؟ خوبی ؟ منم خوبم صبح دوباره رفتم دانشگاه و الان تازه رسیدم خونه.... 

می دونی این شعره واسه چیه ؟ یه بازی باحاله که نمیشه توضیح داد و باید عملی یادت بدم ناز بلای من قلب اما فکر کنم که بازی همه ی بچه های دوران مابود با گرگم به هوا ، دختره اینجا نشسته ، تخم مرغ گندیده ، پینوکیو ، اتل متل ، عدس عدس عدسی ، کلاغ پر ، لی لی ،گل یا پوچ ،بالا بلندی دختر هندی و... هزار تا بازی خوشگل دیگه تازه مامان گلت مهد نرفته بود ها تو خونه با خاله جونات این بازی ها رو می کرد و الان هم خودش با کوچولو های خاله جونات این بازی ها رو انجام میده و گل سر سبد بازی ها که من عاشقش بودم :

سلام سلام خاله بزغاله (چون خیلی دوستش دارم بعدا یه پست رو مفصل بهش اختصاص میدم )

کاش بودی تا الان با هم بازی می کردیم عشق دلم ناز دلم گل دلم ماچ

                                           بازی     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پریسا
4 مهر 90 15:51
سلام عزیزم خوبی؟ چه خاطراتی رو زنده میکنی هااااا. راستی من هم یه خاطره دارم.
نیلوفر گل زندگی
4 مهر 90 20:47
سلام خیلی وب قشنگی دارید
مامان آریان جون
4 مهر 90 23:13
بازی ها رو توضیح بدی ما هم که یادمون رفته حال می کنیم.
مامان آبتین
9 مهر 90 8:36
عزیزم انشاءا.. نفس میاد و باهاش کلی بازی می کنی جوری که از بازی خسته شدی اما نفس نمیذاره یه لحظه بخوابی آخه بچه ها عاشق بازین
مامان وانیا
11 مهر 90 14:15
وای یادش بخیر تو حیاط مدرسه همه پشت همو میگرفتیم و میخوندیم سلام سلام خاله بزغاله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد