فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

اتل متل توتوله ....

1390/7/1 14:19
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلا قند بلا حال شما ؟ خوبی؟ منم خوبم خدا رو شکر امروز می خوام برات در مورد یه بازی کودکانه بگم که بازی تموم بچه های کوچولو و بزرگه ....

وقتی نی نی ها دور هم جمع میشن پاهاشون و دراز می کنن و اتل متل و می خونن تا میرسه به پای یکی و اون پاش و جمع می کنه تا وقتی یه نفر دو تا پاش جمع شد اون می سوزه و تاب تاب خمیر روش اجرا میشه ...

حالا وقتی امدی خودم باهات بازی می کنم و عملا بهت یاد میدم فسقلی من  چشمک

حالا برات شعرش و می نویسم :

اتل متل توتوله                  گاو حسن چه طوره ؟

نه شیر داره نه ....            شیرش و بردن هندستون      

هندستون کردستون            یک زن کردی بستون            

اسمش و بذار ام قزی           دور کلاش قرمزی 

اچین واچین                       یک پات و برچین 

      گاو حسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان آریا
1 مهر 90 14:25
منم همینطور عزیزم یه شاخه رز سفید تقدیم به شما
الهام مامان رامیلا
1 مهر 90 15:58
سلام عزیزم خوبی همه اتل متلها رو دوست دارن مخصوصا رامیلا راستی اتل متلهای من رو دیده بودی بوس برای تو عزیزم
مامان رهام
1 مهر 90 19:51
رهام من عاشق شعر اتل متل مرسی که به ما سر زدین
مسافر كوچولو
1 مهر 90 19:57
سلام نفس طلايي.چه مامان باحالي داري كه اينقدر كودك درونش فعال. مامان منم برام شعر حسني رو زياد ميخونه.
مامان آریان جون
1 مهر 90 22:40
مهنوش
1 مهر 90 23:00
سلام سلام...حالت خوبه؟؟؟؟ به به فکر کنم قبلا بهت گفته باشم که بهترین مامان دنیا میشی...از حالا واسه نفس طلایی اتل متل میخونی ..خوش به حالش...pesaramحسودیش شد...
مامی کیانا
2 مهر 90 10:00
کیانای مامان هم عاشق اتل متل من هم زیاد واسش میخونم
asemuni ha
26 مهر 90 0:36
ما دوست داریم با شما دوست بشیم. اگه شما هم اخساس ما رو دارین بهم خبر بدین تا تبادل لینک داشته باشیم. ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد