فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

دعا کن

1390/4/27 23:26
نویسنده : مامانی
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی قشنگم ؟ امروز رفتیم خونه ی عزیز جون یعنی مادر بزرگ من که فهمیدیم ایشون حالشون خوب نیست و بیماری قبلشون عود کرده من خیلی ناراحت شدم یعنی همه ناراحت بودن اما یه جورایی غم و تو دلشون نگه داشته بودن و تو ظاهر خودشون و شاد نشون می دادن 

از خدا می خوام اتفاق بدی نیفته و همه ی مریضا شفا پیدا کنن اخه مامانی پارسال یه اتفاق خیلی بد برای مامان من یعنی مامان جون مهربون تو افتاد (ایشون خونریزی مغزی و بعد از اون سکته ی مغزی کردن با اینکه خدا خیلی بهمون رحم کرد و الان پیشمون هستن اما هر وقت یاد اون روزا میفتم ، مثل همین الان اشک تو چشام لونه می کنه ) حالا بعدا برات مفصل  می نویسم از اون به بعده که هر چی میشه دلم هوری میریزه 

تو عزیز دلم از خدا بخواه همه ی مریض ها شفای خیر پیدا کنن ممنونتم فرشته قشنگ من 

 

دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد